Noua Mazda 6: motoare actualizate, design îmbunătăţit şi dotări în premieră - GALERIE FOTO

Modelul Mazda 6 2018 a fost regândit la toate capitolele şi oferă versiuni actualizate ale tehnologiilor trenurilor de rulare SKYACTIV, ale tehnologiilor de siguranţă i-ACTIVSENSE, iar în premieră pentru Mazda compatibilitate cu sistemele Apple Car Play şi Android Auto. Totodată, a primit un nou nivel de echipare - Takumi Plus, dar şi un pachet bogat de dotări în echiparea de bază.

Noua Mazda 6: motoare actualizate, design îmbunătăţit şi dotări în premieră - GALERIE FOTO Noua Mazda 6: motoare actualizate, design îmbunătăţit şi dotări în premieră - GALERIE FOTO

Modelul Mazda 6 2018 a fost regândit la toate capitolele şi oferă versiuni actualizate ale tehnologiilor trenurilor de rulare SKYACTIV, ale tehnologiilor de siguranţă i-ACTIVSENSE, iar în premieră pentru Mazda compatibilitate cu sistemele Apple Car Play şi Android Auto. Totodată, a primit un nou nivel de echipare - Takumi Plus, dar şi un pachet bogat de dotări în echiparea de bază.

Mazda 6 2018 poate fi deja testată şi comandată la orice partener Mazda din România. 

Designul frontal are forme mai pronunţate şi o nouă grilă. Farurile, echipate cu lumini LED în mod standard, au o formă mai alungită şi integrează spoturile de ceaţă în blocul optic. Modelul vine deja echipat cu jante de aliaj de 17 inchi şi opţional se pot alege cele de 19. Totodată, pentru un plus de sportivitate, ţevile de evacuare au crescut în diametru şi sunt poziţionate mai aproape de marginile exterioare ale modelului. Culoarea Roşu Soul este înlocuită de Roşu Soul Crystal, care a debutat pe Mazda CX-5.

Încă de la nivelul de echipare Challenge, noua Mazda6 propune un pachet bogat de dotări care include afişaj activ proiectat pe parbriz, 6 difuzoare, senzori de ploaie şi de lumină, climatizare automată pe două zone, geamuri fumurii, sistem de navigaţie şi 4 porturi USB (două în faţă şi două în spate). Tot în echiparea standard, pe consola centrală apare o altă premieră Mazda6 2018, noul ecran de 8 inchi pentru zona de infotainment, care este însoţit de un ecran de 7 inchi în zona instrumentelor de bord. Mazda6 2018 marchează şi introducerea compatibilităţii cu Apple Car Play şi Android Auto pentru modelele echipate cu MZD Connect.

Nivelul de echipare Takumi Plus oferă tapiţerie maro Nappa, trapă, volan cu cusături speciale, oglindă interioară fără ramă, ornamente de crom şi lemn Sen pentru bord, capitonaj din piele întoarsă, dar şi kit de lumini interiori cu LED. Odată cu tapiţeria din piele, scaunele frontale sunt ventilate - o premieră la Mazda.

Toate motoarele sunt omologate conform noilor norme de testare a consumului (WLPT) şi respectă clasa de emisii Euro 6d.
Sunt oferite două motoare diesel, bi-turbo, derivate ale SKYACTIV-D 2.2 litri. Primul livrează 150 CP, iar al doilea 184 CP şi 445 Nm, totul cu ajutorul noilor turbine cu geometrie variabilă. Motorizările diesel sunt echipate cu un sistem pe bază de uree, destinat reducerii nivelului emisiilor, dar şi cu o tehnologie de eficientizare a arderii denumită Rapid Multi-stage Combustion.

Derivatele pe benzină de 145 CP şi 165 CP ale motorului SKYACTIV-G 2.0 şi SKYACTIV-G 2.5 de 194 CP sunt complet revizuite şi asigură un plus de cuplu la turaţii joase, respectând în acelaşi timp rigorile noilor condiţii de testare a consumului fără a necesita un filtru de particule pentru benzină. Agregatul de 194 CP vine echipat şi cu un sistem de dezactivare a cilindrilor, preluat de la SUV-ul CX-5, care reduce consumul la o viteză constantă de 80 km/h.

Mazda6 2018 vine cu un pachet de dotări de siguranţă îmbunătăţit în standard, cât şi cu opţiuni noi. Pe ecranul de 8 inci se pot vizualiza împrejurimile autoturismului cu ajutorul noului sistem de monitorizare 360° care foloseşte patru camere perimetrale, iar pilotul automat adaptiv, oferit în echiparea standard, poate acţiona acum de la 0 km/h, în combinaţie cu transmisia automată cu şase rapoarte. Tot în pachetul standard de echipare sunt incluse şi sistemele de avertizare la depăşirea benzii de rulare şi de control automat al fazei lungi, sistemul avansat pentru monitorizarea unghiului din spatele montanţilor posteriori şi asistentul inteligent de frânare în oraş.