Noul Renault Clio – informaţii oficiale Renault Clio 4

Autor: Andrei Nan 20 sept. 2012 Știri auto

Descrisă de oficialii francezi ca prima „expresie” completă a renaşterii design-ului modelelor Renault, noul Clio este clar inspirat de conceptul DeZir. Acest lucru se poate observa mai ales în partea frontală, unde grila „împrumută” acelaşi „limbaj” de imagine precum cel al conceptului.

Pentru prima oară pe acest model avem în partea frontală lumini de zi care beneficiază de tehnologia LED şi mânere de deschidere a portierelor spate integrate. În comparaţie cu versiunea pe care o înlocuieşte, noul Renault Clio prezintă un aer dinamic datorită unei gărzi la sol mai scăzute, o lăţime mai mare, console faţă/spate reduse, iar roţile sunt „împinse” mult spre marginea exterioară a aripilor. Atunci când maşina va fi disponibilă spre vânzare, aceasta va oferi clienţilor o paletă de opt culori exterioare, inclusiv „Flamme Red”, vopsea care poate fi regăsită şi pe conceptul DeZir.

La interior, habitaclul a fost serios îmbunătăţit, conform comunicatului de presă oferit de Renault, calitatea materialelor şi a finisajelor fiind net superioare modelului pe care-l înlocuieşte. Pe lângă îmbunătăţirea materialelor şi a finisajelor, noul Renault Clio oferă şi tehnologii Renault de ultimă oră. Cum ar fi sistemul de sunet echipat cu boxe Bass Reflex, sistemul multimedia R-Link care vine echipat cu un ecran tactil de 7 inch şi navigaţie Tom-Tom, conectivitate la internet şi acces la „magazinul de aplicaţii Renault”. Una din aceste aplicaţii, denumită Renault R-Sound Effect, poate simula şase sunete diferite de motor perfect sincronizate cu motorul maşinii.

Şi dacă tot am ajuns la motorul maşinii, Renault oferă clienţilor posibilitatea de a alege dintr-o varietate suficient de mare de propulsoare. Astfel, una din opţiunile clienţilor poate fi propulsorul turbo pe benzină de 0,9 litri şi trei cilindri, Energy TCe 90, motor care este capabil să dezvolte 89 CP şi un cuplu de 135 Nm. Mai departe, noul Renault Clio poate fi propulsat de motorul TCe 120, adică o unitate de 1,2 ltri care dezvoltă 118 CP şi un cuplu de 190 Nm, însă acest propulsor nu va fi disponibil spre vânzare decât din prima jumătate a anului 2013. Oficialii Renault spun că acesta va fi cel mai puternic, dar în acelaşi timp şi cel mai economic motor din clasă. Oferta de propulsoare este completată de motorul diesel Energy dCi 90 de 1,5 ltiri, capabil să producă 90 CP şi un cuplu de 220 Nm. Cei care vor opta pentru acest motor, se pot aştepta la un consum mediu de 3,2 litri/100 km.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide