Noul şi primul Lamborghini electric, mai tare decat Huracan şi Aventador

Noi în anul 3000 când nu vom mai fi copii

Noul şi primul Lamborghini electric, mai tare decat Huracan şi Aventador Noul şi primul Lamborghini electric, mai tare decat Huracan şi Aventador

Pentru că ne place să visăm şi pentru că suntem fascinaţi de viitor, ne uităm la filme science fiction. Vrem să vedem cum va fi pe Marte când o vom coloniza – cu sau fără Elon Musk ca lider de oaste, vrem să vedem dacă se cade de pe inelul lui Saturn şi ne uităm la Interstellar  de 100 de ori pe naopte dacă ar avea unde să încapă 2 ore în 8. După ce te uiţi la film vezi că timpul se comprimă acolo sus şi se dilată aici jos (sau invers? …). Vrem o bucăţică din viitorul necunoscut. Mereu vrem asta. Şi aici pe Pământ am vrea să ştim ce ni se va întâmpla mâine la ora 16:32 de minute. Ne-ar fi mai uşor dar nu am mai fi suprinşi. Am avea emoţii udeva spre zero sau anticipate.

Şi în industria auto există visători cu ochii deschişi. Designeri care desfac raţionalul de aspiraţional. Şi duc aspiraţionalul la nivelul 3. Companiile mari prevăd viitorul sau vor asta. Aşa că Lamborghini nu stă şi aşteaptă. Provoacă, găseşte porţi magice prin care traversează milenii într-o secundă de inspiraţie şi de imaginaţie. Aveţi aici un Lamborghini al Mileniului Trei. De unde şi numele Terzo Millennio.

Diviziile de cercetare şi de dezvoltare ale companiei Lamborghini au lucrat cu două laboratoare de la MIT (Massachusetts Institute of Technology) ca să (i)realizeze aceste concept în 5 noi dimensiuni: sistemele de înmagazinare a energiei, materiale noi, sisteme de propulsie, design viitor şi emoţie. E metafora celor 5 dimensiuni impercpetibile de către noi, dar bine-definite în revoluţiile spirituale din capul vizionarilor Lamborghini şi MIT.

Intenţia dezvoltatorilor lui Terzo Millenio e de a renunţa la combustibili şi de a trece total pe energie electrică. Poate pentru un boost de putere la decolarea spre lună, Lamborghini o să pună şi un V12.

Caroseria e din fibră de carbon şi ar putea avea capacităţi de acumulator de energie, de termoreglator în cazul unui accident şi de autovindecare imediat după un accident.

Pentru partea electrică, inginerii se gândesc la soluţia optimă – 4 motoare electrice, câte unul în fiecare roată şi implicit tracţiune integrală şi independentă 100% pe cele 4 roţi.

Înăuntru, Terzo Millennio va fi digitalizat şi se va apropia foarte mult de atomsfera dintr-un simulator. Sigur, noi am aiurat acum aşa cum au făcut-o şi Lamborghini, şi MIT. Tot ce am pomenit aici e la nivel de dorinţă. Până la înfăptuire, avem un mileniu de speranţă.  

Autor Alexandru Banu