Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă

Viitoarea bijuterie tehnică Ford GT se pare că va urma noul trend al propulsiei hibride, conform celor de la AutoExpress. Iată ultimele informaţii despre noul bolid Ford.

Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă Noul supercar Ford GT va fi maşină hibridă

Deşi renumele lui Ford GT nu este chiar la nivelul unor monştri sacri precumFerrari sau Porsche, asta nu înseamnă că bolidulamericanilor ar fi mai prejos în privinţa performanţelor.Plus că oferă un preţ mult mai atractiv, raportat la nivelul deadrenalină pe care ţi-l oferă această maşină.

Britanicii de la AutoExpress sunt în măsură să ne ofere primeleinformaţii despre cea de-a treia generaţii a acestui supercarfoarte rar, Ford GT - vezi aici randările cu noul FordGT.

Vorbim de o maşină rară, deoarece modelul Ford GT din2005 a fost produs în doar 4.500 de exemplare, din care doar 100 auajuns oficial în Europa. Iar prima generaţie, Ford GT40, afost construită în anii '60, când şi-a câştigat reputaţia de"Ferrari killer", datorită celor trei victorii consecutive la Cursade 24 de ore LeMans, actualmente fiind o raritate vânată decolecţionari.

Ce se va întâmpla, însă, cu a treia generaţie Ford GT? În primulrând, din punct de vedere al designului noua maşină se vaîndepărta de liniile retro - a doua generaţie eraconcepută aproape ca o replică a lui GT40, din punct de vedere alexteriorului. Noul Ford GT va arăta mai modern şi îşi va gratulaclienţii cu un look mult mai agresiv, cu o parte frontalăoriginală.

Ford GT va păstra configuraţia de coupe cu 2 locuri,tracţiune spate şi motor central, în timp ce propulsia vafi asigurată de un V8 dotat cu compresor mecanic. Însă, la apăsareaunui buton, motorul electrice plasat sub capota faţă va oferi atâtun surplus de putere, dar va pune în mişcare şi roţile punţii faţă.Adică un sistem similar cu ceea ce va propune viitorul Porsche 918.

Puterea totală se pare că nu va depăşi cu mult limita de 600 CP,însă, datorită caroseriei din aluminiu şi a panourilor realizatedin materiale compozite, Ford GT va avea o masă propriefoarte redusă, de circa 1,4 tone, ceea ce ar trebui să fiesuficient pentru a-i conferi maşinii atât un demaraj în circa 3secunde până la 100 km/h, cât şi o manevrabilitate exemplară.

În plus, noul Ford GT se anunţă ca o alternativă maiieftină decât principalii concurenţi, dar încă nu se ştiudetalii despre preţuri sau data lansării noii maşini. Care încă eun proiect pe care oficialii Ford îl ţin sub tăcere.