Nu, ăsta nu mai e Fieţelul roz al vecinei bune de la scara 2

Pe afară e vopsit gardul, înăuntru chiar e leopardul

Nu, ăsta nu mai e Fieţelul roz al vecinei bune de la scara 2 Nu, ăsta nu mai e Fieţelul roz al vecinei bune de la scara 2

Când am văzut primele poze am zis că trebuie să fie o randare 3D reuşită aşa cum vedem de la Dacii până la Ferrari-uri umflate cu pompa. Băieţii pricepuţi în Photoshop şi 3D Max învaţă ani de zile şi stau zile bune în faţa calculatoarelor ca să născocească nişte variante extreme ale unor modele stoc. De dragul artei sau pentru uimirea noastră şi pentru protofoliul care i-ar putea recomanda la nişte centre de design mari. Cei mai mulţi îşi expun lucrările pe Pinterest. De multe ori, maşinile astea imaginare pe care le fac ei le distrag atenţia în modul bun al expresiei până şi şefilor centrelor de design ale marilor mărci. Şi poate sunt unii care se şi inspiră din aceste adevărate opere de artă.

Acum însă nu vorbim de o manipulare – cum am auzit că se numesc în limbajul underground al artiştilor grafici. Şi nu este nici Fieţelul fetei lui tata, vecina bună de la etajul doi, studentă în anul I la ASE.

Nu, aici vorbim de o torpilă italienească. De un Fiat 500 care se poate bate oricând cu monştrii asfaltului. Şi, ca să vedeţi că nu există numai Abarth pe lume, acest cinquecento nu e făcut de preparatorul tradiţional de casă.

Se numeşte Giannini 350 GP4 şi are – aţi ghicit – 350 de cai putere. Este motorul care a făcut celebră Alfa Romeo 4C – 4 cilindri, turbo.

Tuner-ul Giannini a pus şi particula GP4. Şi nu e ca aşa i s-a năzărit lui într-o zi cu ploaie. Asta înseamnă că 500-le ăsta nebun are şi tracţiune integrală. Probabil că v-aţi dat deja seama şi din colantul care e pe uşă. Pe afară, maşina a fost modificată cu un kit aerodinamic care ajută să fie şi mai rapidă şi să şi rămână pe asfalt la viteze foarte mari.

Ca să fie şi foarte uşoară, tuner-ul a folosit mult carbon, iar geamurile originale au fost înlocuite cu unele din plexiglas. Modelul anterior, al aceluiaşi tuner, cu acelaşi motor, dar aşezat în spate, costa 175.000 de dolari. Detalii despre timpul în care prinde 100 km / h şi despre viteza maximă nu există încă. 

Autor Alexandru Banu