O nouă campanie marca Honda

Autor: Andrei Nan 03 aug. 2010 Știri auto
O nouă campanie marca Honda

Ovidiu Repanovici – Sales&Marketing Manager Honda
Trading România
: „Satisfacţia clienţilor noştri este în
prim planul tuturor acţiunilor pe care le întreprindem, de la
proiectarea maşinii până la vânzarea şi întreţinerea ei. Plăcerea
de a conduce o Honda este un sentiment pe care toţi clienţii noştri
îl vor aduce în discuţie dacă porneşti o conversaţie pe teme auto.
Prin această campanie încercăm să păstrăm pasiunea şi plăcerea de a
conduce la intensitate maximă, fără a fi influenţate de factorii
materiali de altfel inevitabili. Clienţii noştri au acum libertatea
de a se bucura de noua lor maşină fără grija carburantului. Doar
pasiune şi plăcere pură.”

Astfel, cei care vor să îşi prelungească vacanţa fie în Europa,
fie la munte sau la mare, la volanul unui impunător Accord sau a
unui versatil Civic, trebuie să ajungă la un dealer Honda şi să
achiziţioneze unul din cele doua modele .

La achiziţionarea unui autoturism Honda, în perioada promotiei,
participanţii vor primi un card de carburant MOL pe care îl pot
folosi pentru achiziţionarea de carburant în cadrul Staţiilor de
distribuţie carburant MOL Romania. Cele două modele aflate în
promoţie în această perioadă vin însoţite, la achiziţionare, de
carduri de carburant, oferta fiind disponibilă la toti dealerii
mărcii din România. Iar în plus, experienţa achiziţionării unei
Honda este perfect completată de livrarea imediată, din stoc.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide