O să te gândeşti de 10 ori înainite să-ţi iei una dintre maşinile astea

Adevăr sau provocare

O să te gândeşti de 10 ori înainite să-ţi iei una dintre maşinile astea O să te gândeşti de 10 ori înainite să-ţi iei una dintre maşinile astea

Adevărat ce zice Google sau provocarea de a le demonstra celorlalţi că nu e aşa? Ce alegi? Google o zice şi ordonează rezultatele în căutări după părerile unui Pământ întreg. Părerea unanimă contează. Sau nu? Sigur că te poţi închide în conştiinţa ta civilizată şi să-ţi vezi de drum, însă la cea mai mica greşeală sau manevră necugetată în trafic, în gândul sau în vorba vecinilor de drum vor circula numai nenorociri despre caracterul tău – asociat direct cu marca maşinii pe care o conduci.

Am văzut acest experiment acum câteva zile pe un site strain şi nu ni-l mai aducem aminte. Site-ul. Ne-am gândit să extindem la 3 mărci, cele 3 mărci care contează în lumea auto. Cele 3 mărci care enervează, scot maşini excepţionale şi aduc venituri enorme. Visăm la ele, ni le dorim, sunt produse de lux  spre care tindem o viaţă şi posibil să nu le atingem niciodată. Cine nu vrea un Audi? Un BMW sau un Mercedes? Cât de fan ai fi numai al uneia dintre ele, toate trei sunt un fel de Messi – Suarez – Neymar – nu poţi să spui că e cea mai bună din lume numai pentru că-ţi place ţie.

Şi când ai reuşit să ţi-o iei, atunci să vezi ce valuri faci în trafic. Eşti un ţăran, nenorocit, îngâmfat, tupeist, cocalar, bulangiu, căcăcios, impotent şamd. Direct ţi se pune un cod de bare pe care îl porţi la număr cât timp ai maşina. Nu suntem însă toţi la fel şi ştim asta. Or fi 1% oameni mişto din totalul de fani ai celor mai puternice 3 maşini germane (excludem Porsche).

Aşa că, dacă vrei să afli ceea ce crede lumea despre proprietarii de BMW, Audi şi Mercedes, trebuie să dai search pe Google – BMW / Mercedes / Audi drivers are … iar Google-ul îţi va returna 99% dintre părerile celor care îşi fac o părere. Atenţie însă, trebuie să cunoşti omul înainte să decretezi ceva. Şi gândeşte-te că poate e prima oară când arată lipsă de respect în trafic sau că poate chiar are o problemă şi fix atunci tu ai fost martorul acestui lucru. Zicea un “băiat” la un moment dat – să arunce primul cu piatra cel fără de păcat.