Opel România în 2017: al patrulea an consecutiv de creştere

Opel România înregistrează încă un an de creştere ..

Opel România în 2017: al patrulea an consecutiv de creştere Opel România în 2017: al patrulea an consecutiv de creştere

Opel România înregistrează încă un an de creştere, 2017 fiind al patrulea an consecutiv. La înmatriculările de autovehicule noi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pentru valorile disponibile pentru anul 2017 aferente pieţei totale de autovehicule, numărul de uniţăti Opel a crescut cu 14%. Mai mult, performanţa vine în condiţiile în care această piaţă a crescut cu doar 7% în respectivul interval. În termeni de unităţi, anul trecut, s-au înmatriculat 6509 autovehicule, cu aproape 800 de unităţi mai mult decât în 2016.

Factorii principali care au contribuit la obţinerea rezultatului excelent sunt mixul bun de modele al gamei şi acoperirea unor segmente noi de piaţă aflate în plină creştere. Prin lansarea modelelor Crossland X şi Grandland X marca din Russelsheim a adăudat două noi autovehicule în segmentul de succes SUV / CUV (Crossover Utility Vehicle).

Anul trecut Opel a lansat în România cinci modele noi, acestea fiind noul vârf de lance, Insignia, în versiunile GS, Sports Tourer, Country Tourer şi CUV-urile Crossland X şi Granland X.

„Performanţa atinsă în anul care tocmai s-a încheiat confirmă o evoluţie constantă a mărcii pe piaţa din România, 2017 fiind al patrulea an consecutiv de creştere a vânzarilor în România.” a afirmat Cristian Milea, Country Director Opel România. „Ca şi în anii trecuţi, pe lângă mixul bun de modele al gamei şi oferta competitivă propusă de Opel, un alt factor care a contribuit la rezultatele excelente este politica noastră de dezvoltare a reţelei de distribuţie, adaptată în mod continuu cererilor din piaţă. Transformarea reprezentanţelor din România care a luat startul în 2015 a avut ca scop o atenţie mai mare oferită clientului, iar eforturile acestea s-au concretizat în câştigarea unor noi clienţi.” a adăugat acesta.

Luna decembrie a adus rezultate excelente pentru marcă, Opel înregistrând o creştere a înmatriculărilor de 6% faţă de intervalul echivalent al anului precedent, în timp ce piaţa a scăzut cu -27%, context ce a dus mărcii din Russelsheim o cotă de piaţă de 6,26%. Opel a început în forţă şi acest an, în raportul de înmatriculări publicat în data de 8 ianuarie, marca poziţionându-se pe locul 3.