Porsche Cayenne Turbo S de la SR Auto Group nu se vrea plăcut, ci doar respectat

Ştim, Porsche Cayenne nu este genul de maşină care poate să treacă pe lângă tine fără s-o observi, în primul rând din cauza dimenziunilor. Însă asta nu i-a oprit pe cei de la SR Auto Group să pună de-un proiect...

Porsche Cayenne Turbo S de la SR Auto Group nu se vrea plăcut, ci doar respectat Porsche Cayenne Turbo S de la SR Auto Group nu se vrea plăcut, ci doar respectat

Nu am vrea să spunem că este o regulă generală - iar principalul lucru care ne împiedică este că nu putem să demonstrăm clar asta - însă toţi producătorii care au maşini mari în gamă muncesc din greu acum pentru a le face să pară cât mai... finuţe. Uită-te la toate facelift-urile SUV-urilor care au debutat acum 3-4 ani. 

Şi nici Porsche Cayenne nu face excepţie. De fapt, nu doar că nu face excepţie, însă este cel mai bun exemplu de cizelare din industria auto. Noi am condus de curând noul Cayenne (chiar şi în ţară) şi putem spune că este la interior, dar se pretează bine mediului la exterior. Însă probabil că îţi aminteşti cum arăta când a debutat, acum mai bine de 12 ani în urmă...

Pentru proprietarii de Cayenne care se uită cu jind la SUV-ul german în cea mai proaspătă formă a sa, canadienii de la SR Auto Group au pregătit un kit de tuning bazat pe versiunea Turbo S. După cum poţi vedea cu uşurinţă, s-a mizat mult pe impozanţă, iar rezultatul este - zicem noi - destul de intimidant. Pe lângă buzele, flapsurile sau inserţiile de carbon, Turbo S primeşte şi jante pe 22” de la ADV1 5.0 Track Spec CS, împreună cu un sistem de evacuare Valvetronic. 

Iar faptul că V8-ul twin-turbo de 4,8 litri de livrează 550 de cai-putere este, de asemenea, un aspect care ajută la imaginea intimindantă. Spune-ne cum ţi se pare.