Porsche Macan, disponibil în România de la 64.593 €

În cadrul unui eveniment găzduit, pe 31 martie, de Centrul Porsche Bucureşti, SUV-ul compact al producătorului german şi-a făcut debutul în faţa publicului est-european.

Porsche Macan, disponibil în România de la 64.593 € Porsche Macan, disponibil în România de la 64.593 €

Continuând tradiţia Porsche – sportivitate, indiferent de formă şi dimensiuni –, Macan promite să ridice standardele sportivităţii în segmentul SUV-urilor compacte. Având în vedere că fratele mai mare Cayenne este cunoscut ca „cel mai sportiv SUV creat vreodată”, aşteptările în privinţa lui Macan sunt cel puţin la fel de mari. Iar Porsche promite să livreze – este suficient să-ţi reaminteşti detaliile technice ca să-ţi dai seama că nemţii, ca de obicei, cât se poate de serioşi (şi) în privinţa lui Macan.

„Aceasta este compania care creează maşini la care visează majoritatea oamenilor, care cuceresc inimile pasionaţilor de automobilism din întreaga lume. Faptul că Macan – cu siguranţă o viitoare maşină de vis – este lansat în România înaintea altor pieţe mai mari, ne bucură şi ne reconfirmă poziţia pe harta mondială Porsche”, a declarat Peter Copetti, Director General Porsche Inter Auto România.

Porsche a investit 500 de milioane de euro în linia de producţie de la Leipzig, unde Porsche şi-a propus să asambleze 50.000 de modele anual. Cei de la Porsche sunt atât de siguri de succesul pe care îl va avea Macan încât nici nu s-au sinchisit să vină cu versiuni entry-level de debut. Macan este disponibil în trei versiuni – Macan S, Macan Turbo şi Macan S Diesel.

Dacă ar fi să ne întrebi pe noi, în circa un an de zile acesta va fi cel întâlnit Porsche pe străzile din România. Legat de preţuri – Macan S (V6 de 3,0 litri cu 340 CP)  şi Macan S Diesel (V6 de 3,0 litri cu 258 CP) sunt disponibile de la 64.593 €, în timp ce Macan Turbo (V6 de 3,0 litri cu 400 de cai-putere) începe de la 87.927 €. Preţurile au Taxa pe Valoare Adăugată inclusă.

Având în vedere că are un preţ cu cel puţin 20.000 de euro mai mic decât Cayenne-ul (ne referim aici la versiunile de echipare similare), ne întrebăm oare câţi dintre clienţii Porsche vor mai fi interesaţi de Cayenne. E timpul să-ţi imaginezi că eşti client Porsche acum (dacă nu eşti deja) şi să ne ajuţi cu un răspuns la întrebarea aceasta:


Care ar fi motivele pentru care încă ai alege un Cayenne în locul unui Macan?