Primele detalii despre noul Insignia Country Tourer [FOTO]

Autor: Marius Vișan 05 apr. 2017 Știri auto

Duoul Insignia Grand Sport şi Insignia Sports Tourer, noile modele vârf de gamă ale Opel care abia au avut premiera mondială la Geneva, este pe cale să devină un trio. La fel ca generaţia anterioară, modelul Insignia va fi disponibil şi în varianta Country Tourer. Acesta va avea premiera la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA, 14-24 septembrie).

Noul Opel Insignia Country Tourer la fel de spaţios ca şi fraţii săi Grand Sport şi Sports Tourer. El vine cu o gamă largă de tehnologii inovatoare şi un portofoliu larg de sisteme de propulsie, inclusiv un motor diesel complet nou. La acestea două se adaugă o nouă transmisie automată cu opt trepte de viteză şi o tracţiune integrală de ultimă generaţie.

Garda la sol mai mare cu douăzeci de milimetri, alături de tracţiunea integrală inovatoare cu vectorizarea cuplului şi noua suspensie spate cu cinci braţe îi mulţumesc şi pe cei care doresc să părăsească drumurile asfaltate şi îi asigură modelului Insignia Country Tourer cel mai sofisticat sistem din clasa sa. În locul tradiţionalului diferenţial spate care distribuie în mod egal cuplul către roţile din spate, Opel Insignia Country Tourer este echipat cu două ambreiaje multi-disc cu control electric care permit o transmitere mai precisă şi personalizată a puterii către fiecare roată, indiferent de starea drumului sau condiţiile atmosferice.

Pentru a contracara tendinţa de subvirare în viraje strâmte abordate cu viteze mai mari, sistemul trimite mai mult cuplu către roata spate din exteriorul virajului, în funcţie de comanda de acceleraţie şi manevrele de direcţie. Acest lucru se întâmplă fără intervenţia suplimentară a şoferului şi într-o fracţiune de secundă. Autovehiculul este stabilizat. Mai mult decât atât, Insignia virează cu precizie mai mare şi răspunde mai spontan la acţiunile şoferului. Acest lucru are ca rezultat un comportament neutru al autovehiculului, făcând-ul mult mai stabil şi mai manevrabil pentru şofer, indiferent de situaţie.

Şasiul FlexRide îmbunătăţit oferă baza pentru un comportament optim al şoferului, în funcţie de situaţie. Acesta adaptează amortizoarele, direcţia, răspunsul acceleraţiei şi punctele de schimbare a treptelor de viteză (pentru transmisia automată) în mod independent sau în funcţie de modurile „Standard”, „Sport” sau „Tour” care pot fi selectate de şofer. Noul software central „Drive Mode Control” este inima şasiului adaptiv. Acesta analizează continuu informaţiile furnizate de senzori şi setări şi recunoaşte stilul individual de conducere.

Exterior robust, interior spaţios

Partea frontală a noului Insignia Country Tourer are un aspect şi mai hotărât decât cel al modelului înrudit Sports Tourer. Grila proeminentă şi farurile înguste creează impresia unui autovehicul lat, în timp ce scutul de protecţie argintiu apropie vizual autovehiculul de şosea, pentru a-i sublinia postura solidă. Armătura de protecţie de culoare neagră din zona de jos a părţii frontale, spre pasajele roţilor şi de-a lungul părţii inferioare a caroseriei accentuează aspectul robust. Ca şi partea frontală, cea din spate oferă, de asemenea, indicii privind caracterul aventuros, cum ar fi scutul de protecţie şi ornamentele ţevilor de eşapament duble argintii, care întăresc aspectul mai coborât şi mai lat.

Cei care caută un model Insignia cu adevărat unic vor dispune curând de o gamă variată de opţiuni, Opel urmând să lanseze conceptul Opel Exclusive odată cu Insignia Country Tourer. În afară de culorile normale, cumpărătorii pot alege dintre 15 culori suplimentare disponibile doar pentru clienţii modelului Exclusive. Însă aceasta nu este în niciun caz totul. Experţii Opel Exclusive pot chiar să reproducă orice nuanţă de culoare dorită dacă li se furnizează o mostră sau o imagine. Mai mult decât atât, clienţii modelului Exclusive îşi pot personaliza şi mai mult autovehiculele datorită unor variante suplimentare de jante şi tapiţerii din piele.

În ton cu caracterul acestui autovehicul multifuncţional robust, noul Insignia Country Tourer este în primul rând foarte practic. Pentru simplificarea la maximum a încărcării, hayonul poate fi deschis fără a atinge autovehiculul. În combinaţie cu funcţia de „deschidere fără cheie”, hayonul poate fi deschis prin simularea unei simple mişcări de lovire cu piciorul sub bara de protecţie spate (o siluetă a autovehiculului proiectată pe sol indică zona corectă). O altă mişcare de lovire sub bara de protecţie va determina închiderea acestuia. Pentru a mări volumul de încărcare la 1.665 de litri, cu 130 de litri mai mult decât la versiunea anterioară, noul Insignia Country Tourer poate fi comandat cu opţiunea cu scaune spate rabatabile în raport 40/20/40, pentru configuraţii şi mai flexibile ale spaţiului de încărcare. Bancheta din spate poate fi rabatată complet apăsând un buton din portbagaj. Pe lângă faptul că îi accentuează aspectul îndrăzneţ, şinele de acoperiş disponibile, sporesc şi gama de utilizări a noului Insignia Country Tourer, permiţându-i acestui station wagon robust să transporte încărcături de până la 100 de kilograme.

Ampatamentul a fost mărit cu 92 mm, asigurând un spaţiu mult mai mare la interior, în special pentru pasagerii din spate. Starea de bine este sporită şi mai mult de postul de conducere orientat spre şofer, scaunele premium ergonomice faţă certificate de AGR şi de scaunele laterale spate încălzite. Parbrizul încălzit şi volanul încălzit asigură o vizibilitate bună şi încălzesc mâinile în zilele reci.

Tehnologie excepţională la bord: siguranţă, confort, conectivitate excelentă

La fel ca fraţii săi Grand Sport şi Sports Tourer, Insignia Country Tourer este disponibil cu numeroase tehnologii şi sisteme ultramoderne de asistenţă pentru şofer, care oferă un nou nivel de siguranţă şi confort. Una dintre atracţii în adevăratul sens al cuvântului este a doua generaţie a inovatorului şi multi-premiatului sistem adaptiv de iluminare cu matrice Opel IntelliLux LED® . Sistemul Opel de iluminare cu matrice LED® are acum 16 segmente LED integrate în fiecare far şi este disponibil cu o funcţie inovatoare de iluminare activă în viraje şi reflector LED dedicat cu rază de acţiune de până la 400 de metri. Alte elemente suplimentare includ afişajul pe parbriz, camera video de 360°, tempomatul adaptiv (ACC) cu frânare automată de urgenţă, asistentul pentru menţinerea benzii de circulaţie cu corectare automată a direcţiei şi avertizarea privind traficul din spate.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide