Primele imagini cu interiorul noului Audi E-Tron. Unde vor fi poziţionate ecranele pentru oglinzile virtuale - FOTO

Am putea spune că Audi pregăteşte lansarea ...

Primele imagini cu interiorul noului Audi E-Tron. Unde vor fi poziţionate ecranele pentru oglinzile virtuale - FOTO Primele imagini cu interiorul noului Audi E-Tron. Unde vor fi poziţionate ecranele pentru oglinzile virtuale - FOTO

Am putea spune că Audi pregăteşte lansarea lui E-Tron încă din septembrie 2015, când conceptul a fost prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt. Acum, cu aproape trei ani mai târziu, versiunea de producţie nu a fost materializată, dar astăzi cel puţin îi putem vedea interiorul cabinei. 

Unul din elementele mult aşteptate sunt noile oglinzi laterale care au fost înlocuite de camere video, accesorii pe care Audi le descrie ca fiind oglinzi virtuale. Acestea au fost iniţial prezentate la sfârşitul lunii mai, dar acum vedem cealaltă componentă importantă a echipamentului - ecranele montate în colţul din dreapta sus al panoului uşii. 

GALERIE FOTO

Şoferii probabil că vor avea nevoie de ceva timp să se obişnuiască cu ecrane OLED de şapte inci poziţionate chiar sub ferestre, însă acestea vor aduce unele avantaje faţă de oglinzile convenţionale. Şoferul va putea să dea zoom in sau zoom out pe imagine, precum şi să selecteze una din cele trei setari prestabilite care vor regla oglinzile virtuale pentru parcare, întoarcere sau pentru condusul pe autostradă. Este de la sine înţeles că „unghiul mort” nu va mai exista cu aceste noi oglinzi. Perechea de ecrane OLED a mărit numărul de ecrane prezente în maşină la cinci. 

Audi E-Tron va avea o pereche de motoare electrice care oferă o putere combinată de 355 cai putere (265 kilowaţi) pentru un sprint la 100 km / h în mai puţin de 6 secunde şi o viteză maximă de aproximativ 210 km / h. În modul Sport va oferi o putere maximă de 402 CP (300 kW).

Crossover-ul electric construit în Belgia se va baza pe o baterie de 95 kWh ce îi oferă o autonomie de până la 500 km. Folosirea unui încărcător de înaltă tensiune de 150 kW va "umple" bateria în doar 30 de minute, în timp ce cu încărcarea la o priză trifazică de 400 volţi va dura aproximativ 8 ore şi 30 de minute.