Renault a început producţia Loganului de top în Algeria cu angajaţi instruiţi în România

Expertiza românilor în ceea ce priveşte producţia de maşini a ajuns până în Africa odată cu deschiderea, în Algeria, a unei noi fabrici Renault. Avem detalii mai jos.

Renault a început producţia Loganului de top în Algeria cu angajaţi instruiţi în România Renault a început producţia Loganului de top în Algeria cu angajaţi instruiţi în România

Renault a deschis o nouă fabrică pe continentul african, în Algeria, după cea din Maroc, inaugurată în 2011. La noua uzină din oraşul algerian Oran se va fabrica modelul Symbol, fratele geamăn al Daciei Logan.

După investiţii de 50 de milioane de euro (49% de la Renault şi 51% de la statul algerian), francezii şi-au propus să producă 25.000 de unităţi în fiecare an, iar toate vor merge exclusiv către piaţa locală din Algeria, în vreme ce uzina din Maroc (unde se produce Dokker şi Lodgy) exportă producţia.

Compania deschisă de Renault în Oran are în acest moment 350 de angajaţi, iar o parte dintre aceştia au fost instruiţi de românii de la Dacia Mioveni. Dar nu e prima dată când românii instruiesc noii angajaţi ai Renault, fiindcă cei de la Dacia au participat şi la procesul de formare pentru angajaţii din Maroc.

Citeşte şi: Uzinele Dacia de la Mioveni. Românii chiar ştiu să facă maşini

În 2019, dacă lucrurile vor merge conform planurilor, uzina se va extinde suficient de mult pentru a produce 75.000 de maşini pe an.