Renault Mégane R.S. Trophy

Autor: Constantin Ciobanu 13 iun. 2011 Știri auto

După euforia de acum aproape doi ani, când piaţa a fost invadată
de
hot hatch-uri
, s-a cam lăsat liniştea peste această nişă a
segmentului compact. Evident că o nouă generaţie nu poţi lansa o
dată la doi ani, dar poţi condimenta la intervale atent alese
imaginaţia pieţii. Uite aşa a apărut probabil şi Megane R.S.
Trophy. O serie limitată produsă în doar 500
exemplare
care poate fi considerată în acest moment ca
fiind cea mai virilă interpretare a unui Megane. Evident seria
limitată beneficiază de şasiul Cup, dar plusează cu 15 CP
şi un plus de 20 Nm ceea ce conduce la un cuplu motor de 360 Nm
disponibil între 3.000 şi 5.000 rpm
. Megane R.S. Trophy se
laudă cu un raport kilogram/ CP de 5,09 şi cu o putere
litrică de 132,5 CP
. Plusul de putere rezultă din
creşterea presiunii turbinei la 2,5 bar – un plus de 0,2
bar.

Au fost operate modificări şi la nivelul admisiei. Francezii în
comunicatul de presă nu amintesc de vreo modificare operată la
suspensii. Plusul de putere conduce la un sprint până la
100 km/h în 6 secunde, o îmbunătăţire de 0,1 secude, o viteză
maximă de 254 km/h – şi aici bifăm un plus de 4 km/h. Megane R.S.
Trophy parcurge 1.000 metri
cu start de pe loc în 25,4 secunde – mai bine cu 0,3 secunde decât
un
Megane R.S. cu şasiu Cup
. Seria limitată primeşte şi
pneuri noi, Bridgestone Potenza
RE050A. R.S.Trophy
este un model puţin mai verde decât un Megane R.S.,
consumul mediu a scăzut cu 0,2 litri, constructorul francez
declarând un consum de 8,2 litri
.
Emisiile de CO2 au scăzut cu 5 g/km, ajungând acum
la 190 g/km CO2
.

Din punct de vedere estetic seria limitată de evidenţiază prin
jantele de 19 inch Gloss Black STEEV, acoperişul negru. La interior
descoperim scaunele Recaro cu tapiţerie textilă sau de piele – în
funcţie de piaţă, sistemul R.S. Monitor şi o plăcuţă cu numărul
exemplarului. Dacă doriţi să admiraţi modelul, sunteţi fan Renault
Sport şi aveţi în garaj un R.S. din gama constructorului francez
puteţi, puteţi alege ca în 17 iunie să fiţi pe circuitul de la
Nürburgring, locul unde are loc Renault Sport Day, parte din
programul Renault Sport Enthusiasts Day. În Europa startul comenzilor va debuta
în 20 iunie pentru ţările – Franţa, Anglia, Germania, Belgia,
Portugalia, Spania, Italia, Elveţia, Austria şi Slovenia.
Preţul în Franţa porneşte de 35.500 euro.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide