SIAB 2007 - EXCLUSIV (VI)

Azi, miercuri, 10 octombrie, Autoitalia a ţinut o scurtă conferinţă de presă, în care au fost trecute în revistă principalele noutăţi ale grupului, care cuprinde mărcile Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati SssangYong şi Honda Motocycles.

SIAB 2007 - EXCLUSIV (VI) SIAB 2007 - EXCLUSIV (VI)

Alături de oficialii grupului a fost prezent şi cunoscutul pugilist şi pilot Mihai Leu, imaginea Alfa Romeo. Herbert Stein, directorul Autoitalia, a prezentat, în câteva cuvinte, principalele noutăţi ale standurilor de sub egida Autoitalia.

Fiat 500 reprezintă avanpremiera SIAB, vânzările pentru această citadină urmând a demara la noi de-abia în următorul an, din cauza cererii imense de pe piaţa europeană. Reeditând modelul originar la exact 50 de ani de la lansarea sa, noul Fiat 500 aduce într-o partitură modernă savoarea şi stilul care l-au propulsat pe podiumul celor mai cunoscute maşini din lume.

În premieră naţională a fost prezentat şi noul Fiat Sedici, crossoverul de clasă mică al grupului italian, construit pe aceeaşi platformă cu Suzuki SX4. Alături de acesta, publicul poate vedea şi noul Fiat Bravo, care, deşi a avut deja lansarea oficială, este pentru prima oară când apare expus la un salon auto în România. De la modelul de clasă compactă, italienii au mari aşteptări pe piaţa europeană, unde Bravo urmează să fie un concurent de seamă în segmentul compactelor familiste.

În ceea ce priveşte modelele îndreptate spre life-style, Maserati expune noul şi extravagantul GrandTurismo, noul coupe de lux al mărcii, alături de care limuzina Quattroporte apare cu un facelift discret. La polul opus, Lancia expune în premieră varianta facelift a simpaticei Ypsilon, o maşină urbană dedicată eminamente publicului feminin. Între aceste două extreme îşi găseşte locul Alfa Romeo, al cîrei vârf de lance este cuplul Brera – Spider, alături de care este prezentat în premieră naţională faceliftul compactei 147.

În domeniul off-road, Autoitalia este prezentă prin marca SsangYong, noutatea acestora fiind faceliftul recent al SUV-ului Kyron. O altă noutate a standului mărcii coreene este versiunea pick-up a lui Actyon, o maşină care îmbină caracterul utilitar şi spiritul de aventură la un preţ avantajos. Autoitalia „se poartă” şi pe două roţi, prin intermediul motocicletelor Honda, la SIAB fiind prezentată toată gama 2007, nava amiral Goldwing tronând în mijlocul celorlalte motociclete, alături de aceasta atrăgând atenţia şi noul Hornet.

Cu o desfăşurare în forţă la SIAB 2007, grupul Autoitalia estimează că, până la sfârşitul anului, va depăşi obiectivul impus pe acest an, de 20.000 de autoturisme şi autoutilitare vândute, aparţinând tuturor mărcilor grupului.