Skoda la Salonul Auto de la Geneva 2011

Pentru a scoate în evidenţă realizările anterioare şi noua direcţie, Skoda Auto va prezenta noul design corporate la Salonul Auto de la Geneva 2011. După o creştere extrem de dinamică, în ultimii 20 de ani, şi cele mai bune rezultate de vânzări înregistrate în 2010, Skoda şi-a impus noi obiective. Mai mult, prezentarea mărcii la eveniment va include un automobil concept, care va reflecta noul limbaj de design Skoda.

Skoda la Salonul Auto de la Geneva 2011 Skoda la Salonul Auto de la Geneva 2011

Skoda priveşte realizările din trecutul recent ca pe o bazăpentru creşteri ulterioare. În afară de portofoliul său actual,Skoda va prezenta un concept care să reflecte noul limbaj de designal mărcii. Automobilul expune forme clar definite şi un simţputernic pentru detalii, iar noul logo, pe care-l etalează, va fiutilizat pentru toate modelele Škoda, începând cu 2012.

Prezenţa Skoda Auto la ediţia din 2011 a Salonului Auto de laGeneva subliniază noua direcţie a mărcii. Logo-ul tradiţional alsăgeţii înaripate are un nou spectru de culori, pentru a arăta maidistins şi mai precis decât oricând. Noul design corporate va fiadoptat în toate comunicările Skoda, dar şi de către dealeriimărcii. În acest scop, designul şi layout-ul showroom-urilor vor fişi ele modernizate substanţial.

În 2011 Skoda celebrează 110 ani de eforturi în motorsport. Cuaceastă ocazie, Salonul Auto de la Geneva va fi scena uneipremiere, Fabia Monte Carlo, un model ediţie specială cu un şasiucu setări sport, o imagine dinamică ce include accesorii negre şiinteriorul cunoscut de la versiunea RS. Acest model va scoate înevidenţă realizările din motorsport ale companiei Skoda şi vatransmite şi clienţilor o parte din bucuria adusă de măreţelevictorii. Marca a înregistrat un start extraordinar în cel de-al110-lea sezon petrecut în motorsport în momentul în care, lasfârşitul lunii ianuarie, Freddy Loix, într-o Fabia Super 2000, aterminat pe locul doi cea de-a 100-a ediţie a Raliului MonteCarlo.