Tesla a hotărât că trebuie să dispară din cel mai expus mediu

Autor: Alexandru Banu 27 mart. 2018 Știri auto
Tesla a hotărât că trebuie să dispară din cel mai expus mediu

Să n-ai Facebook azi e ca şi cum n-ai avea apă caldă la robinet. Ar însemna să fii ca un bucureştean căruia i se sparg conductele de apă prin cartier o dată la două zile. Dar avem Facebook. Şi noi, şi primarii, şi angajaţii Radet. Asta e important. Poa’ să ningă, poa’ să plouă, noi dăm like & share ca la balamuc. Râdem la prostioare, postăm prostii şi facem tâmpenii pe Facebook. E mediul perfect ca să spui tot ce ai pe suflet, să te iei în piept cu toţi, e perdeaua după care scuipi tot ce vrei fără să te tragă cineva de urechi. Încă. Numai doamna Carmen Dan se mai trezeşte ea să ameninţe câte un personaj antisistem care şi-a permis să arate cu degetul serviciile MApN. Până aici, am vorbit de Facebook pentru persoane fizice. Facebook-ul pentru persoane juridice e un angajat la marketing. El te promovează, îţi urcă firma până la cer dacă are cap şi dacă-i aloci – tu ca boss de companie – un buget pe care să-l consume pe jucăria lui Zuckerberg.

Tesla este compania mileniului 3. E perfectă. Eco, smart, condusă de un vizionar care a început cu un startup într-un garaj. Visul american împlinit de un sudafrican. Nu ai fi zis că Elon Musk, CEO, nu e interesat de Facebook. Noi ştim că el vorbeşte mult şi multe pe Twiter, dar nu ştiam că nici măcar habar nu are de Facebook. El nici nu ştia că are pagini de Facebook şi pagină personală, iar atunci când un follower de pe Twitter i-a cerut vineri să şteargă conturile Tesla şi Space X recunoscute de Facebook (acea bulină – bifă albastră), Musk i-a răspuns “Nu ştiam că avem pagini. O să le şterg. Ce-i aia Facebook?”. Sigur că poate fi şi un tweet cu tot cu retweet regizat, la fel de sigur cum e că Elon Musk ştie de Facebook şi ştia de paginile pe care le avea deschise pentru Tesla şi Space X. Erau 5.2 milioane de followeri în total. Şi mai mult ca sigur, decizia de a şterge paginile este consecinţa scandalului Cambridge Analytica, în care 50 de milioane de oameni au fost monedă de schimb pentru alegerile prezidenţiale din SUA 2016.

Un lucru e clar. Treburile merg prost de tot pentru Zuckerberg şi ăsta nu mai e un scandal minor. Datele culese din cele 50 de milioane de conturi de Facebook au fost folosite fără acordul proprietarilor pentru construirea diverselor tipuri şi mesaje de promovare electrorală în campania lui Trump, acordate la profilurile psihologice şi de consum ale alegătorilor.

Autor Alexandru Banu

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide