Trend ascendent pentru Skoda

Şi în luna aprilie Skoda şi-a menţinut evoluţia ascendentă. Numărul vehiculelor livrate la client a crescut în continuare, însumând de la începutul anului 242.078 unităţi, ceea ce corespunde unei creşteri de 19 % faţă de anul precedent.

Trend ascendent pentru Skoda Trend ascendent pentru Skoda

În luna aprilie, mulţumită celor 63.177 vehicule, s-aînregistrat un plus de 3,5 % faţă de aprilie 2009. O contribuţiemare la cifrele de vânzări crescătoare ale mărcii auto din Cehia, aavut-o piaţa chineză. Aici, plusul de livrări, faţă de luna apriliea anului anterior, este de 31%, adică livrările au crescut până la12.108 unităţi. Dar şi alte pieţe Skoda s-au dezvoltat foarte bine.În regiunile de peste ocean, vânzarea a crescut cu 66%, iar înEuropa de Est, în ciuda pieţei dificile, cu 8%. Şi în Europa deVest, fără Germania, Skoda şi-a ameliorat cifrele cu 38% faţă deanul anterior.

Marca a repurtat o creştere clară a vânzărilor pe piaţaoriginară. Clienţilor din Cehia le-au fost livrate în luna aprilie5.604 vehicule, deci cu 24% mai mult decât în anul anterior. Ceamai importantă creştere a lunii, în ceea ce priveşte vânzările, aaparţinut modelului Skoda Octavia Combi Tour, 754 de clienţidecizându-se pentru această maşină. Anul trecut au fost doar 185.Cota mărcii Skoda pe piaţa originară a crescut în aprilie la 36,59%.

Piaţa de desfacere care pentru Skoda ocupă locul doi ca dimensiune,după China, este în continuare Germania. Producătorul auto ceh alivrat, în cea de-a patra lună a acestui an, 10.199 vehicule cătreclienţii germani. "Chiar dacă, în comparaţie cu anul 2009, în caremulţumită Primei de casare au fost înregistrate cifre excepţionale,în perioada ianuarie-aprilie 2010, vânzările au scăzut cu 35 %.Totuşi faţă de ultimul an "normal", adică 2008, Skoda a înregistrato creştere de 7% în perioada similară, adică vânzările au atins43.268 unităţi, marca menţinându-şi cu succes poziţia de importatornumărul 1 în Germania", a declarat Reinhard Fleger, Membru alconsiliului de administraţie pentru marketing şi distribuţie.

În luna aprilie, Skoda Octavia este maşina cea mai vândută(25.111 autovehicule; adică -0,6 %), urmată de Fabia (19.261autovehicule; -18,1 %), apoi de Superb (8.499 autovehicule; +163,2%), de Yeti (4.334 autovehicule), apoi de Octavia Tour (3.459autovehicule; -20,8 %) şi de Roomster (2.513 autovehicule; -46,2%).