Un concurent obraznic şi incomod pentru Logan, chiar din familia Dacia. Arată mai bine? Hmm ... (galerie foto)



Dacă nu sunteţi la zi cu ...

Un concurent obraznic şi incomod pentru Logan, chiar din familia Dacia. Arată mai bine? Hmm ...  (galerie foto) Un concurent obraznic şi incomod pentru Logan, chiar din familia Dacia. Arată mai bine? Hmm ... (galerie foto)

Dacă nu sunteţi la zi cu îmbârligăturile din piaţa de maşini, vă spunem noi că Renault-Nissan-Mitsusbishi (da, mai nou şi Mitsu e în combinaţia asta) controlează AvtoVAZ, care AvtoVAZ e Lada. Aşa că, după moda “dă şi mie piese de la tine ca să fac şi eu o maşină”, Lada este şi ea de un eclectism rar văzut. Nu în sensul artei, ci în cel al firimiturilor luate de peste tot din grup şi asamblate într-o maşină pe care o vedem chiar frumoasă şi interesantă.Staţi liniştiţi, aşa fac toţi acum, nu numai Renault. Şi Mercedes, şi Volkswagen, toţi folosesc acelaşi şasiu pentru 10 modele, aceleaşi motoare care sunt altă producţie decât cea internă şi lanţuri de distribuţie mixte. E normal, ies costuri mai mici atât pentru producător, cât şi pentru client, până la urmă. Nu plăteşti cercetarea şi dezvoltarea pentru 10 concepte diferite pentru cele 10 modele, ci plăteşti numai unul.

Ruşii sunt duşmani şi prieteni cu toţi. Duşmani când le iei poziţiile strategice şi prieteni când faci business cu ei. Aşa că Renault-Nissan este un prieten de AvtoVAZă dacă nu ne penalizează Putin pentru glumă.

Cross Sedan este a patra maşină din gama Vesta, după Sedan, SW şi SW Cross. Deci sunt vreo două modele, de fapt, Sedan şi SW, fiecare cu varianta lui Cross. Unele şasiuri s-ar putea să fie aceleaşi folosite şi la Mioveni pentru producţia unor Dacii.

Lada Vesta Cross Sedan (galerie foto)

Dacă pe afară şi înăuntru e o maşină relativ banală, normală ca design pentru 2018, treaba bună se simte la suspensii. Vesta Cross are gardă la sol de 20.3 cm. Este mai mare decât garda la sol a unui SUV compact.

Altfel, că vorbeam de design-ul dinăuntru, maşina are climă, infotainment cu navigaţi,comenzi pe volan, geamuri electrice faţă-spate. Pentru cei care vor o Vesta dotată, dealeriiau în ofertă şi piele ecologică şi alte dotări de efect.

Dacă vreţi maşina, trebuie să o cumpăraţi din Rusia. Deocamdată este singura piaţă oficială de vânzare pentru Lada. Probabil că e strategia Renault-Nissan nu vrea să ajungă la concurenţă în trust între Lada şi Dacia. Deşi, spunem noi, Dacia noastră este cu cel puţin o clasă peste. 

Autor Alexandru Banu