Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Allan Rushforth, vicepreşedinte al Hyundai Motor Europe, a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 de către cel mai important site web cu profil auto din Europa, Automotive News Europe

Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010 Vicepreşedintele Hyundai a fost desemnat „Sales and Marketing Executive Eurostar” 2010

Premiile anuale pentru excelenţă în industria auto suntconsiderate un reper important pentru succesul de care se bucură omarcă auto şi vor fi decernate oficial în cadrul unei ceremoniidesfăşurate la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris.Câştigătorii sunt desemnaţi la nivel european de către editoriisite-ului Automotive News Europe.

Jason Stein, editorul paginii web Automotive News Europe, aafirmat: "Câştigătorii ediţiei de anul acesta au obţinut succeseimportante în ciuda celei mai grave recesiuni economice a ultimelordecenii. Vicepreşedintele Hyundai Europe, Allan Rushforth, poate fimândru de ceea ce a realizat în ultimul an".

"Majoritatea producătorilor auto au beneficiat de stimulentelefinanciare acordate de către guvernele europene, care i-auîncurajat pe proprietari să-şi schimbe autovehiculele vechi cuunele noi, dar succesul înregistrat de marca coreeană a fost unulspectaculos. Hyundai a beneficiat de avantajele programelor tip"Rabla" pe pieţe precum Germania, Franţa şi Italia, iar la numaidoi ani de la venirea sa în cadrul companiei Hyundai, Rushforth apus bazele eficientizării activităţilor de vânzări, marketing şidistribuţie", a observat Stein.

Hyundai a păstrat trendul obţinut în urma diferitelor stimulenteguvernamentale acordate pe întreg teritoriul Europei în 2009,sporindu-şi cota de piaţă şi volumul de vânzări în primul semestrual anului 2010. Marca a vândut 191.338 de unităţi în prima jumătatea acestui an, o creştere cu 10,2% faţă de aceeaşi perioadă a anuluitrecut, în timp ce cota de piaţă a crescut la 2,6%, faţă devaloarea de 2,4% înregistrată pentru întregul an 2009.

La primirea premiului, Rushforth a declarat: "Sunt încântat căam fost desemnat cel mai bun manager european pe segmentul devânzări şi marketing în 2010 de o publicaţie online cu un asemeneaprestigiu. Acest premiu reflectă eforturile intense depuse deîntreaga echipa în ultimele 12 luni, pentru sporirea popularităţiimărcii şi a volumului de vânzări".

"Deşi piaţa auto europeană se pregăteşte pentru a face faţăprovocărilor din următoarele luni, suntem rezervaţi, dar optimiştideoarece pentru noi va începe cea mai aglomerată perioadă delansări de produse. Vom aduce 10 modele şi versiuni noi pe piaţaeuropeană, începând cu lansarea noului model MPV de clasa B încadrul Salonului Auto de la Paris", a adăugat Rushforth.