Volkswagen dezvăluie secretul de producţie major pentru următorul Golf

Au început pregătirile de lansare pe orbita succesului

Volkswagen dezvăluie secretul de producţie major pentru următorul Golf Volkswagen dezvăluie secretul de producţie major pentru următorul Golf

 

Cu ce ar putea să ne mai surprindă un Golf? A opta generaţie în 45 de ani. Poate cu numele. Să se numească ... Dolf? Am putea să mergem mai departe cu analogiile şi asocierile însă intrăm pe terem minat.

 

Cu fiecare generaţie, maşina asta a evoluat şi s-a amprentat în creierul fanilor ca o pată. Este un model atractiv care dă dependenţă. E o maşină compactă imbatabilă în clasa ei. Nemţii nu au pierdut niciodată trenul cu concurenţa lor directă, ba chiar ei au impus standardele cu fiecare nou-lansată generaţie. Cei care nu-şi iau Golf, nu-şi iau pentru că poate nu au banii sau îl consideră prea scump în comparaţie cu alte maşini. Dar şi l-ar lua. Ceilalţi care nu şi-l iau, nu şi-l iau pentru că în mintea lor sunt convinşi că pot să facă o alegere mai bună. E greu să-ţi iasă atât timp cât maşina asta e la fel de cunoscută şi bună printre maşini ca băutura aia care începe cu “c” şi se termină cu “ola”. Nu ai cum să-i iei Golf-ului puterea, frumuseţea, calitatea şi tradiţia care le include pe primele 4 + experienţă.

 

Volkswagen îşi revine din dieselgate cel groaznic pentru imaginea brand-ului şi prinde volum. Spune peste tot că diesel-ul nu o să moară, ieri am citit pe ProMotor.ro că Bosch a probat deja un sistem nou care reduce emisiile de oxizi de azot cu 90%, iar testul a fost făcut chiar pe un Golf.

 

Acum, VW a dat volumul şi mai tare pentru că are de ce. A anunţat că noile maşini Golf, care vor intra în producţie din iunie, 2019, vor avea un nou sistem mild hybrid. Adică un starter care ajută maşina la pornire să plece precum o maşină electrică. E format din trei componente şi vine montat pe pe cureaua de distribuţie. Are baterii de 48 de volţi, un motoraş electric şi un convertor bidirecţional de curent continuu. Economiile de combustibil sunt de 0.3 litri / sută în timpul deplasării maşinii când motorul nu e în sarcină sau transmisia nu e angrenată.

Sistemul mild hybrid de 48 de volţi are şi un sistem de recuperare a energie în timpul frânării pentru încărcarea bateriilor litiu-ion.

Autor Alexandru Banu