Zonele din Bucureşti în care au fost mutate blocuri cu roţi

Autor: Alexandru Banu 11 nov. 2017 Știri auto

 


Printre premierele realizate în timpul regimului comunist s-a numărat şi mutarea pe roţi a unui bloc.

Se întâmpla în 27 mai 1983, la Bucureşti. Tocmai se încheiaseră lucrările de sistematizare şi modernizare a şoselei Ştefan cel Mare, ce au durat între anii 1978-1982, şi au vizat lărgirea străzii la patru benzi de circulaţie pe sens, dintre care una pentru tramvaie, şi întregul front de locuinţe de la şosea. Au rămas, însă, trei blocuri cuprinse între străzile Tunari şi Aurel Vlaicu, care ieşeau din alinierea generală cu o distanţă variind între 8 şi 14 m, ceea ce făcea ca întreaga circulaţie rutieră şi pietonală să fie mult îngreunată.

După o analiză amănunţită ce a luat în calcul inclusiv demolarea celor trei blocuri, s-a decis în final translaţia clădirilor pe distanţe variind între 8 şi 14 m.

Citeşte articolul complet pe Descoperă.ro

GALERIE FOTO


 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide