Editoblog

Ce-aţi spune să fiţi membrii unui juriu online? Până vă hotărâţi să spuneţi "da", Dunlop şi promotor.ro trag o fugă în Italia, la etapa de DTM de la Mugello.

Editoblog Editoblog
Vara asta toridă este atât de schimbătoare, încât nu ne miră lupta la baionetă între Audi TT Roadster şi BMW Seria 3 Coupe-Cabrio, din poll-ul propus de promotor.ro săptămâna trecută. Sincer, chiar nu ne aşteptam să fie aşa mare concurenţa între un roadster cu doar două locuri, dotat cu soft-top şi un cabriolet rasat, oferind patru locuri comode şi hardtop retractabil. După peste o mie de voturi, TT-ul şi Seria 3 sunt, categoric, preferinţele userilor promotorişti. Dar care dintre ele va fi, cu adevărat, "the one and only"?

Oricum, să alegi între cele cinci maşini din acest poll este de o mie de ori mai simplu decât să alegi câştigătorii concursului de design ProMotor. Da, ştim că sunteţi nerăbdători să aflaţi care a fost verdictul juriului, dar... mai ţinem puţin suspansul :) Tot ce pot să vă spun este că rezultatele cu siguranţă vor isca o nouă rundă de discuţii aprinse pe marginea subiectului. Nu că asemenea discuţii contradictorii nu ar fi fost şi între membrii juriului, toţi având gusturi foarte diferite. Dar, până pe 28 iulie, când veţi afla cine pleacă la Frankfurt cu BRD, ne-am gândit să apelăm şi la părerile voastre. Cu alte cuvinte, vreţi să votaţi şi să notaţi cele mai interesante schiţe din acest prim concurs de design iniţiat de ProMotor? Aveţi un weekend la dispoziţie să vă gândiţi, pentru că de luni îi dăm drumul: voi veţi fi juriul on-line. Poate chiar vreţi să mai aruncaţi în luptă şi alte creaţii - trebuie doar să daţi click aici.

Referitor la acest weekend, promotor.ro dă o fugă până în Italia la Mugello, împreună cu Dunlop. Motivul nu ţine nici de Formulat 1, nici de WRC, ci de DTM. Deşi anul acesta în competiţie sunt angrenate doar două mărci, Audi şi Mercedes, ne aflăm la mijlocul sezonului, iar lupta este foarte strânsă, atât la piloţi, cât şi la echipe. Cel mai atractiv lucru la cursele de DTM este că maşinile sunt virtual identice cu cele de pe şosea. În practică, modificările tehnice sunt majore, doar aspectul exterior fiind acelaşi. Rămâne să ne convingem cu propriile simţuri de spectacol, dar, având deja experienţa unui Bucharest Ring, ne aşteptăm numai la surprize plăcute.

Am spus surprize? Păi hai să spunem şi Axe Villa - pentru mai multe detalii, fiţi pe fază să prindeţi bannerul care să vă lămurească, pe promotor.ro.