Premiera  Audi TT facelift

Audi TT se prezintă cu un facelift, care deşi poate fi numit subtil, este mai mult decât ne aşteptam iniţial şi vine şi cu modificări tehnice interesante.

Dela Audi, un constructor care nu se prea abate de la imaginea demarcă, nu ne aşteptam prea mult în privinţa acestui facelift laAudi TT. Surpriza a fost că la Ingolstadt chiar s-au adusmodificări estetice sportivei, observabile chiar şi de cei cu ochiimai puţin formaţi pentru detalii. Nu se abate în nici un fel de laimaginea originala, dar se vede că modelul are spoilere noi (celmai evident schimbarea se constată la versiunea TTS) şi cănoua grilă are accentuate de data asta lameleleorizontale.

De asemenea, la schimbarea de aparenţăcontribuie şi inelele cromate din jurul proiectoarelor, noilefaruri adaptive cu xenon şi poziţii cu LED-uri, plus blocurileoptice spate modificate. Tot la partea posterioară se observă căevacuările sunt ceva mai ample, accentuând impresia de forţă şi cădifuzorul a fost uşor extins. Cu acest facelift vor fiintroduse şi noi culori: Scuba Blue, Oolong Gray, VolcanoRed şi Dakota Gray. Şi interior beneficiază de o îmbogăţire apaletei cromatice prin introducerea tapiţeriilor Nougat Brown, Titanium Gray şi GarnetRed.

Înmaterie de motorizări, faceliftul coincide cu o mărire a puteriimotorului 2.0TFSI. Nu este un plus spectaculos, motoruldezvoltând acum 211 CP, în schimb cuplul acestui motor a crescut cu70 Nm, ceea ce ar trebui să se simtă în lumea reală. Pehârtie acest motor cuplat la o cutie manuală cu şase trepteatinge 100km/h în 6,1secunde (cu 0,5 secunde mai repede decât motorizarea de 200 CPanterioară) şi are un consum mediu de 6,6 litri la 100 km parcurşi

Restul motorizărilor rămân neschimbate , iar preţul de pornireva fi de 32.000 de euro în Germania. Lansarea pe piaţa se va faceîn luna iulie, deşi prima înfăţşare se consemnează la Salonul de laLeipzig.