Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line

La salonul auto brazilian, unde a fost prezentată Dacia Sandero Stepway Concept, cei de la Renault Brazilia au arătat publicului şi un pachet estetic interesant pentru Sandero: GT-Line.

Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line Ediţie specială Brazilia: Sandero GT-Line

Modelul Dacia Sandero este perceput ca o maşină de oraşlow-cost suficient de reuşită. Însă, la fel ca Logan-ul, maşina arepotenţial să se transforme într-un automobil care să arate măcarmai dinamic - lucru demonstrat încă de acum 2 ani de unmodel Sandero RS.

Sandero GT-Line vine cu un pachet exterior destul de agresiv

Renault Brazilia a considerat oportun să introducă în gamapentru America de Sud un pachet estetic Sandero GT încă de anul trecut. Iar acum, lasalonul auto brazilian din acest an, alături deRenault Sandero StepwayConcept a fost prezentat şi update-ul SanderoGT-Line.

Principala modificare se poate remarca la spoiler, undelocaşurile pentru proiectoarele de ceaţă sunt acum maivoluminoase, cercurile fiind evidenţiate prin integrareaîn nişte forme romboidale, negre. Pe urmă, grila radiatorului esteîmpletită, în stil sportiv, deasupra ei apărând şi o micăinscripţie "GT Line".

Spatele lui Sandero GT-Line exprima dinamism

Farurile sunt acum fumurii, ceea ce, împreună cu jantele de 15"negre şi oglinzile retrovizoare tot negre, îi conferă lui Sanderoun look ciudat de agresiv. Maşina mai beneficiază de niştestickere pe uşile laterale din faţă, ca şi pehayon, iar în spoilerul spate este integrat un difuzorcare nu va trece neobservat, la fel ca evacuarea cromată. Tablouleste completat de un eleron pe hayon.

Interiorul are dreptul la câteva tuşe cu looksportiv: ceasuri de bord cu fundal alb, tapiţerie neagrăavând cusătură roşie vizibilă, atât pe scaune, cât şi pe volan şischimbător, sau inserţii cu finisare black-piano pe consolacentrală.

Interiorul lui Sandero GT-Line benefiziaza de cateva tuse sportive

În Brazilia, Sandero GT-Line este valabil doar cumotorizarea 1,6 16V de 112 CP, iar preţul de pornire secifrează la 42.950 reali brazilieni (ABS-ul costă suplimentar 1.000reali). Transformată în euro, suma devine 18.000 euro, ceea cepoate părea cam mult, însă vorbim de un preţ mai mic decât SanderodCi, de exemplu, în Brazilia.

Din păcate, în România Dacia Sanderorămâne doar o maşină ieftină, pe plan european nefiindpropus un astfel de pachet estetic mai sportiv. Rămâne totîn sarcina tunerilor să se ocupe de transformarea lui Sanderoîntr-o maşină mult mai atractivă.

La salonul brazilian a fost prezentata si o versiune de curse Sandero GT-Line