Facelift de 2011 pentru Dodge Avenger

Berlina americană Dodge Avenger trece prin-un facelift exterior foarte uşor şi primeşte un upgrade relativ substanţial în interior şi la partea tehnică.

Facelift de 2011 pentru Dodge Avenger Facelift de 2011 pentru Dodge Avenger

Dodge Avenger facelift 2011Dacăvom pune un Dodge Avenger actual lână versiunea facelift 2011,modificările, la nivel estetic, vor fi aproapeinsesizabile.

Principala modificare este noua grilă, de pe care adispărut vechiul cap de berbec (siglă adoptată între 1993şi 2010), acum denumirea Dodge fiind plasată în dreapta jos, iar grila estedominată de un fel de "cruce" impunătoare. Spoilerul frontal a fostşi el foarte uşor redesenat, în timp ce în spate Avenger faceliftse mulţumeşte doar cu stopuri cu LED-uri.

Modificări mai importante regăsim în interior, undeaccentul s-a pus pe creşterea calităţii materialelor,capitol la care americanii au fost deficitari până acum. Deşiamenajarea comenzilor a rămas aceeaşi, aspectul este multîmbunătăţit, designerii lucrând conştiincios la detalii.

Volanul este nou, având trei spiţe, un design mult mai plăcut,comenzi multimedia şi cruise-control, precum şi noua siglă Dodge.Partea superioară a consolei centrale este remodelată, iar gurilede aerisire, pe lângă că sunt redesenate, beneficiază acum deornamente cu look de crom. Per total, maşina are uninterior mult mai reuşit, în stil business, în două tonuri deculoare.

Interior mult imbunatatitDinpunct de vedere mecanic, motorul de 2,4 litri a fost upgradat, iarmotorul V6 de 3,5 litri a fost înlocuit de noul motor V6 deorigine Chrysler, de 3,6 litri şi 283 CP. Cutia de viteze,în ambele cazuri, este automată cu 6 trepte, revizuită pentru aoferi o schimbare mai plăcută a treptelor.

Şi la nivelul suspensiei s-au operat modificărinumeroase: nu mai puţin de 26 din cele 30de bucşe au fost reproiectate, iar geometria suspensiei a fostregândită. Ecartamentul este acum mai mare cu 2,5 cm, pneurile suntmai late, având acum lăţimea de 225, iar garda la sol a fostcoborâtă cu 12 mm în faţă şi 6 mm în spate.

Toate aceste modificări tehnice sunt menite săîmbunătăţească mult comportamentul şi stabilitateamaşinii, care va avea un ruliu mai mic şi o precizie maibună a direcţiei. De asemenea, inginerii promit o izolare fonicămult mai bună, pentru ca Dodge Avenger să poată face faţă cu succesconcurenţei, în special cea japoneză.