Hennessey Venom GT – info oficiale

Hennessey combină cel mai atletic produs britanic cu cel mai dopat motor de la G.M. rezultând modelul Hennessey Venom GT o rachetă cu un raport de aproape 1,5 kg / CP.

Lotus Elise este, fără îndoială, un etalon de agilitate,iar motorul LS9, de pe Corvette ZR1, este, de asemenea, etalonul înmaterie de forţă brută americană. Ce se întâmplă dacă sunt puse înaceeaşi eprubetă?Rezultă o bombă pe patru roţi, cu o putere de 725 CPşi o masă de 1.071 kg, datorităcaroseriei integral din fibră de carbon. Raport masă-putere esteastfel doar uşor inferior unei Hayabusa.

Dar asta este doar versiunea "de bază" a lui Venom GT,mai există două upgradeuri twin-turbo care urcă puterea la1.000, respectiv 1.200 CP, versiuni care ar face de râs bolidulSuzuki. Trebuie menţionat că acest model funcţionează cucombustibil cu cifra octanică 91 (versiunea de 725 CP) şi 109 (celede peste 1000 CP) , acesta din urmă alimentând doar maşinile decircuit.

Întreaga putere va fi valorificată doar de puntea spateprin intermediul unei cutii Ricardo, deci acest Venom GT va fi lafel de sigur ca un avion de vânătoare în toiul unui combat. Pentrua ţine însă sub control herghelia nervoasă, cei de la Hennesseyspun că au dezvoltat un sistem inteligent de control al tracţiunii,suspensia este ajustabilă, kitul asigruă o apăsare aerodinamicăoptimă, iar eleronul se ajustează în funcţie de viteză tot înacelaşi scop. Frânarea este asigurată de Brembo cu etrierepe 15 inch din carbonceramic şi etriere cu 6 pistoane pe faţă şi 4 pe spate,iar pneurile sunt Michelin PS2

Pentru a evita riscul de a deveni kamikaze peşosea, fiecare cumpărător va fi invitat pentru o zi deinstructaj pe circuit cu un pilot Hennessey şi, probabil, ar trebuisă aibă şi o relaţie bună cu Cel de Sus. Ar mai fi de spuscă americanii vor să ofere 10 modele pe an, motoarele fiindpreparate în Texas, dar asamblarea lui Venon GT se va face în MareaBritanie, iar preţul de vânzare preconizat va fi de peste 600.000de dolari