Mini Cooper SD şi Countryman SD la Geneva 2011

Autor: Oraan Mărculescu 02 feb. 2011 Prezentări

Până acum, gama de maşini lifestyle Mini propunea, în
domeniul diesel, motorul de 1,6 litri, care dezvolta 90 CP pe Mini
One D, respectiv 112 pe Mini Cooper D
. Tot maxim 112 CP
erau propuşi şi pentru noul
SUV Mini Countryman
Cooper D, foarte puţin pentru pretenţiile
clientelei.

Noul Mini Cooper SD are un motor diesel de 2,0 litri, 143 CP şi 305 Nm

Lucrurile se vor schimba, deoarece, cu ocazia
Salonului Auto Geneva
2011
, Mini aduce în arenă un nou motor diesel,
de 2,0 litri şi 143 CP
, care va echipa versiunile Mini
Cooper SD, respectiv Mini Countryman SD. De fapt, motorul urmează
să fi propus şi pe versiunile celelalte de caroserie, Mini
Convertible şi Mini Clubman, în cursul acestui an.

Ce înseamnă pentru clienţi noul indicativ SD? Ei bine,
cuplul motor maxim se va cifra la o valoare foarte bună, de
305 Nm, obţinuţi pe o plajă joasă de turaţii (între 1.750 rpm şi
2.700 rpm)
. Ceea ce înseamnă că Mini Cooper SD promite să
rivalizeze cu
Mini Cooper S
la nivel de reprize, în ciuda faptului că modelul
cu motor turbo pe benzină are 184 CP.

Mini Cooper SD va avea un consum mediu de 4,3 litri/100 km şi emisii CO2 de 114 g/km

Dar, pentru că vorbim de diesel, mai important decât
performanţele (8,1 secunde pentru 0-100 km/h, 215 km/h viteză
maximă) va fi consumul acestui motor. Iar Mini Cooper SD se
laudă cu un consum mediu de 4,3 litri/100 km, respectiv emisii
CO2 de 114 g/km
.

Valori foarte bune, ajutate şi de faptul că maşina este dotată
cu sistem de recuperare a energiei la frânare, funcţie Auto
Start/Stop pentru motor, servodirecţie electrică, Shift Point
Display (indicator pentru schimbarea treptei), precum şi un avansat
filtru de particule.

Mini Countryman SD ALL4 va avea un consum mediu de 4,9 ltiri/100 km si emisii CO2 de 130 g/km

În ce priveşte Mini Countryman SD, acesta va fi
disponibil atât cu tracţiune doar faţă, cât şi cu tracţiune
integrală ALL
4. În primul caz, vorbim de
un consum mediu de 4,6 litri/100 km şi emisii CO2 de 122
g/km, în condiţiile în care maşina e capabilă de un demaraj de 9,3
secunde până la 100 km/h şi o viteză maximă de 198 km/h.

Versiunea cu tracţiune integrală are un consum de 4,9 litri/100
km şi emisii CO2 de 130 g/km, în timp ce performanţele
se cifrează la un demaraj de 9,4 secunde şi o viteză maximă de 195
km/h. Cât vor costa noile versiuni purtând acest indicativ „SD”,
vom afla la Salonul Auto Geneva 2011.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide