Mitsubishi Lancer

Cu ocazia Salonui Auto de la Frankfurt, Mitsubishi a prezentat varianta europeană a noii generaţii Lancer, complet revizuită.

Mitsubishi Lancer Mitsubishi Lancer
Noul Lancer a fost lansat deja pe pieţele din America de Nord, Japonia şi Rusia. Pentru a putea fi lansat şi pe piaţa din Europa, Lancer a trebuit să sufere mici modificări pentru a îndeplini specificaţiile şi exigenţele de pe bătrânul continent.

Mitsubishi Lancer beneficiază de două motorizări pe benzină şi una diesel. Cel mai mic motor pe benzină are 1,5 litri şi 109 CP, fiind cuplat fie la o cutie manuală cu cinci rapoarte, fie la una automată cu 4 trepte, compromisul propus de constructorul japonez în ceea ce priveşte consumul de carburant şi performanţele dinamice. Cel de-al doilea motor pe benzină are o cilindree de 1,8 litri şi dezvoltă 143 CP. Transmisia, în cazul acestui motor, este asigurată de o cutie CVT cu şase rapoarte sau una manuală cu cinci trepte. Propulsorul turbodiesel de 2,0 litri dezvoltă o putere de 140 CP şi este cuplat la o cutie manuală cu şase rapoarte - este vorba, de fapt, despre cunoscutul TDI de origine VW, care echipează şi Outlander.

Pentru asigurarea siguranţei pasive, Mitsubishi Lancer este dotat cu airbaguri faţă şofer/pasager, laterale, pentru genunchi şi airbaguri cortină. Mai mult decât atât, Lancer va dispune de faruri adaptive şi senzori de ploaie, pentru a îmbunătăţi vizibilitatea. Mitsubishi mai oferă, pentru cutiile automate, clapete de schimbare a treptelor de viteză pe volan, pentru a asigura un contact maxim cu volanul în orice clipă.