Nissan Murano CrossCabriolet - oficial

Iată care ar putea cea mai tare fiţă a verii 2011: noul Nissan Murno CrossCabriolet, primul dintr-o nouă nişă - cea a maşinilor crossver decapotabile.

Prima imagine oficială cu noul Nissan Murano CrossCabriolet am avut ocazia să o vedemchiar înaintea inaugurării Salonului Auto Los Angeles 2010. Şiputem spune că nu am rămas dezamăgiţi.

Nissan Murano CrossCabriolet inaugureaza nisa crossoverelor decapotabile

Acum, iată noul Murano CrossCabriolet din toate unghiurile,precum şi datele oficiale despre un model inedit, careîncearcă să inaugureze o nouă nişă: cea a crossover-elordecapotabile.

Faţă de versiunea din care derivă, Murano CrossCabrioletrenunţă la perechea de portiere din spate, precum şi la plafonulmetalic. Botul rămâne, în mare, acelaşi, însă versiuneacabriolet nu abordează agresivitatea lui Murano facelift, păstrând o impresie defluiditate, chiar feminitate.

Acoperisul lui Nissan Murano CrossCabriolet este textil si are comanda electrica

Partea din spate a maşinii este puternic modificată,stopurile tip bumerang amintind imediat de Nissan 370Z. Acoperişul este de tipultextil, ascunzându-se sub un capac dedicat. Accesul la portbagajpoate părea mai ciudat, printr-o mini-uşă foarte înaltă, care lasăun spaţiu de încărcare de 215 litri cu maşina decapotată, respectivde 348 litri cu acoperişul pus.

Mai poate părea ciudată ideea segmentării în două alunetei acoperişului, soluţie dictată de modalitatea depliere a plafonului textil. VIzibilitatea în spate este foarteredusă, dar gemuleţul superior asigură o luminozitate mai bună, celpuţin pentru cei de pe locurile din spate.

Nissan Murano CrossCabriolet are interiorul similar cu al versiunii cu acoperis metalic

Cei de la Nissan au reuşit să nu denatureze profilul lui MuranoCrossCabriolet cu vreun arc de securitate central dizgraţios, iarlinia mediană a geamurilor se continuă fluid până la stopuri.Portierele au fost lungite cu 20 cm, pentru apermite un acces mai bun la banchetă, unde au loc doar doăpersoane.

Structura de rigiditate a maşinii a fost ranforsatăserios, începând de la marginile parbrizului până laarcele de securitate integrate în tetierele spate. Ce-i drept,coeficientul aerodinamic cX a crescut sensibil faţă de al unuiMurano normal, de la 0,37 la 0,39, rămânând, totuşi, unul destul debun pentru o maşină decapotabilă.

Nissan Murano CrossCabriolet are motor V6 de 3,5 litri, cutie CVT si tractiune 4x4

În rest, interiorul este cunoscut de la crossoverulNissan Murano, beneficiind de multe echipamente speficicemaşinilor de lux. Sub aspect tehnic, motorizarea pe benzină, un V6de 3,5 litri şi 265 CP, este cu 5 CP mai puternică decât aversiunii cu acoperiş metalic, tracţiunea fiind integralăcontrolată electronic, iar transmisia automată Xtronic, de tipulCVT.

Preţul pentru noul Nissan Murano CrossCabriolet nu afost, deocamdată, comunicat, dar ştim că, pe piaţanord-americană, maşina va putea fi comandată în primăvara lui2011.

Nissan Murano CrossCabriolet va fi lansat in America de Nord in primavara lui 2011