Noul Suzuki Celerio, înlocuitorul lui Suzuki Alto

După debutul de la Salonul Auto New Delhi, din India, noul model de clasă mini Suzuki Celerio debutează pe piaţa europeană cu ocazia Salonului Auto Geneva 2014, promiţând costuri foarte reduse şi un consum mic.

Noul Suzuki Celerio, înlocuitorul lui Suzuki Alto Noul Suzuki Celerio, înlocuitorul lui Suzuki Alto

Suzuki Motor Corporation a anunţat lansarea noului Celerio la Salonul auto de la Geneva. Automobilul, care respectă specificaţiile europene, aparţine clasei Compact A+, un nou segment al clasei A în care intră maşinile care depăşesc standardele categoriei.

Celerio a fost conceput conform filosofiei „exterior dinamic, interios spaţios şi calitate superioară”. La exterior, masca frontală dinamică, farurile „unite”prin grila radiatorului şi liniile exterioare care curg pe toată lungimea caroseriei dau maşinii o plăcută senzaţie de aerodinamicitate şi un look dinamic.

Celerio afişează un caracter simpatic foarte discret. Nici n-ai spune că e făcut in India

Celerio vine cu trei culori în premieră pentru Suzuki: Cerulean Blue Pearl Metallic, care sugerează culoarea cerului la tropice, Sunshine Yellow Pearl Metallic, ce evocă strălucirea soarelui de vară răspândită într-o arenă sportivă şi Raspberrry Pink Pearl Metallic, care imită culoarea zmeurii reflectată pe suprafaţa inoxului.

La interior, se remarcă designul simetric faţă de panoul central, calitatea îmbinărilor şi aplatizarea părţii superioare a bordului, fapt care accentuează senzaţia de spaţiu interior. Culoarea principală e negru, iar materialul scaunelor vine în două variante de design, cu buline albastre sau galbene, în concordanţă cu culoarea exterioară a maşinii.

Pentru o maşină mică şi ieftină, habitaclul oferă suficient de multe

Dimensiunile sale compacte nu i-au afectat calitatea de cel mai spaţios şi util interior din clasă, iar pachetul standard este foarte cuprinzător. Cu o lungime de 3,6 metri, Celerio asigură un spaţiu interior generos pentru o maşină de clasa A, dar şi cel mai încăpător portbagaj din clasă, 254 de litri.

Emisiile CO2 de 85 g/km sunt cele mai mici din clasă, graţie şi sistemului Auto Stop Start. Motorul are 1,0 litri şi dezvoltă o putere de 68 CP/6000 rpm şi un cuplu maxim de 90 Nm/3500 rpm. Nou introdus, motorul cu indicativ K10C aduce multe îmbunătăţiri ale eficienţei termice, deci şi un raport mai bun între performanţele dinamice şi consumul de combustibil.

Pachet inteligent pentru traficul urban, cu portbagaj suficient şi consum redus