Premieră la Geneva 2010: Audi A8 Hybrid

Autor: Andrei Cosmin Iordache 02 mart. 2010 Prezentări

Audi A8 HybridDe la finalul lui 2011, gama
Audi A8
se îmbogăţeşte cu o versiune mai puţin poluantă:
A8 Hybrid, modelul de serie fiind prefigurat de un fel de
concept la Geneva 2010.

Deşi e o limuzină de lux, motorul termic de sub capota maşinii
este un motor de patru cilindri, 2.0 TFSI cu 211 CP. Acesta e
cuplat cu un motor electric de 45 CP, puterea maximă a
sistemului hibrid atingând valoarea de 245 CP, iar cuplul maxim un
impresionant vârf de 480 Nm.

Consumul mediu al lui A8 Hybrid se cifrează în jurul
valorii de 6,1 litri/100 km
, iar emisiile CO2
sunt de 231 g/km, ceea ce, în opinia Audi, reprezintă o adevărată
performanţă între limuzinele de lux cu propulsie hibridă (deşi BMW
ActiveHybrid 7 se laudă cu o valoare de 219 g/km, iar Mercedes S
400 Hybrid chiar cu 186 g/km).

A8 Hybrid poate funcţiona şi în mod strict
electric
, însă doar pe distanţp foarte scurtă, de numai 2
km şi cu o vitezî de până la 65 km/h. Totuşi, marele avantaj al lui
Audi A8 Hybrid reiese prin comparaţia cu un motor similar V6 pe
benzină, care ar fi mai gurmand şi mai puţin performant.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide