Range Rover şi Range Rover Sport primesc mai mult cuplu şi câteva noutăţi

Două dintre cele mai apreciate SUV-uri ale momentului – adică Range Rover şi Range Rover Sport – tocmai au devenit puţin mai atrăgătoare. Detalii în continuare.

Range Rover şi Range Rover Sport primesc mai mult cuplu şi câteva noutăţi Range Rover şi Range Rover Sport primesc mai mult cuplu şi câteva noutăţi

Când am testat noul Range Rover în România, titlul materialului a fost „regele imperturbabil”. Iar acum, la aproape doi ani de la lansarea mondială, „regele” a făcut o vizită printr-un magazin de bunătăţi auto, alături de fratele său mai sportiv, Range Rover Sport.

Cu alte cuvinte, cea de-a patra generaţie Range Rover şi noul Range Rover Sport au primit o serie de îmbunătăţiri care ar trebui să le facă şi mai atractive ca până acum.

ŞI aşa arată Range Rover Sport. Ne ajută cineva să vedem diferenţele?

Mai exact, motorul diesel SDV8 de 4,4 litri produce acum cu 40 Nm mai mult, ajungând la impresionanta valoare de 740 Nm, obţinută între 1.700 şi 3.300 rpm. În ceea ce priveşte puterea, valoarea ei rămâne neschimbată – 339 CP.

Celelalte propulsoare disponibile rămân neatinse, însă cutia de viteze automată cu opt trepte ZF a fost şi ea îmbunătăţită, primind un convertor de cuplu nou.

Lucrurile care îi fac fericiţi pe copii - acoperişul din sticlă şi ecranele din tetiere

Totodată, vechile lămpi de ceaţă au fost redesenate, iar acoperişul panoramic va fi însoţit de acum încolo de jaluzele electrice. Mai mult, versiunea cu ampatament normal a lui Range Rover vine cu jante de 19 inci vopsite în gri satin, în vreme ce versiunea cu ampatament mărit poate fi echipată cu jante de 22 de inci.

Pachetul de noutăţi e completat de sistemul Cargo Mode, care „simte” atunci când şoferul vrea să rabateze bancheta din spate şi mută automat scaunele din faţă pentru a face loc (după care le mută înapoi în poziţia iniţială).