Premiera  VW Cross Polo la Geneva 2010

VW Cross Polo se va întoarce la Geneva 2010 cu o glazură plastifiată, dar fără modificări de esenţă la blatul Maşinii Anului.

VW Cross Polo va fi a doua mare noutate la Salonul de laGeneva după lansarea lui VW Polo GTI, cele două putând fi văzuteextreme ale gamei Polo. Dacă GTI este versiunea sportivă mai joasăcu 15 mm decât un model standard, Cross Polo se leagă totde cei 15 mm, pe care îi are însă plus la gardă faţă de Polo-ulobişnuit. Deci putem să spune că nu o să aibă pretenţiitot teren prea serioase, ci este doar "dopat" estetic.

Prinprotecţiile plastifiate de pe toate laturile şi barele de peplafon, acest model câştigă un plus demasculinitate şi vafi mai puţin usturător la buzunar în cazul unei interacţiunitangenţiale cu o bordură, sau un obstacol neaşteptat. Plasticulpoate fi asortat cu şase culori şi cu jante negre, care aduc destulde mult cu cele de la Mini. La fel ca şi versiunea pionieră apărutăîn 2006, Cross Polo se recomandă foarte evident prin inscripţiilede pe lateral.

La interior pretinsul caracter de vehicul destinatactivităţilor în afara oraşului se manifestă prin tapiţeriespecială rezistentă la murdărie şi pedalier din aluminiu.În plus acest model are integrată în standard funcţia de verificarea presiunii pneurilor, susţinând ce am spus mai sus.

Bineînţeles,de tracţiune integrală nu este cazul, iar gama demotorizări, amplă de altfel, este calibrată pentru zonele maidegrabă urbane, existând trei motoare pe benzină şi treiDiesel, cu puteri între 70 şi 105 CP. DSG-ul este disponibil caopţional, dar doar pentru cei care sunt dispuşi să comande unuldintre motoarele 1.4 85 CP sau 1.6 TDI de 90 CP. Pe viu îl vomvedea la Geneva 2010, iar în dealeri începând cu lunaMai.