Wiesmann GT MF5

Autor: Silviu Draganescu 05 apr. 2008 Prezentări

Wiesmann GT MF5UPDATE:

Noul model are un preţ de pornire de aproximativ 180.000 euro, preţul crescând în funcţie de particularităţile dorite de client – inedit este programul de personalizare al exteriorului şi interiorului cu elemente din fibră de carbon. Caroseria este realizată din aluminiu, iar panourile acesteia din material compozit. Jantele au 19", iar pneurile au lăţimea de 245 mm pe faţă, respectiv 275 mm pe spate.

Pe lângă motorul V10 de 507 CP, Wiesmann GT MF5 mai preia de la BMW şi sofisticatul sistem de control al stabilităţii DSC, iar conceperea difuzorului şi a eleronului a fost realizată împreună cu specialiştii bavarezi în aerodinamică.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Realizat la timp pentru Salonul Auto de la Frankfurt, noul model al celor de la Wiesmann nu îşi va face apariţia alături de restul mărcilor şi modelelor prezente la show-ul german. Wiesmann nu a fost multumit de spaţiul obţinut pentru salon, alegând să lanseze noul model în propriul showroom din Frankfurt.

Wiesmann GT MF5Noul Wiesmann GT MF5 este cu 5 cm mai scund decât generaţia precedentă, cu 9,6 cm mai lat şi are o lungime crescută cu 8 cm până la 4,3 m. Toate aceste modificări au dus la o îmbunătăţire clară a stabităţii sau, cum producătorul preferă să o denumească, "roadability". Maşina a primit cadou cu trecerea la noua generaţie şi 100 de kg, dar performanţa a rămas în mare parte impresionantă: 3,9 secunde până la prima sută de km, în mare parte datorită raportului masă pe putere, de 2,7 kg/CP.

Această valoare se datorează în mare parte motorului disponibil sub capota faţă. Wiesmann GT MF 5 este dotat cu o uzină de forţă marca BMW, un V10 ce este regăsit şi pe M5 sau M6 şi care dezvoltă 507 CP şi un cuplu de 520 Nm, transmişi punţii spate prin intermediul unei cutii de viteze cu şapte trepte SMG:

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide