Alfa Romeo Brera by Vilner, sau ce-au făcut bulgarii dintr-o superbă italiancă

Gusturile nu se discută, dar cine spune că Alfa Romeo Brera nu este o maşină superbă nu are nimic de-a face cu bunul gust, OK? Totuşi, bulgarii de la Vilner au mers pe o linie tare subţire cu acest tuning de interior pentru un client de-al lor...

Alfa Romeo Brera by Vilner, sau ce-au făcut bulgarii dintr-o superbă italiancă Alfa Romeo Brera by Vilner, sau ce-au făcut bulgarii dintr-o superbă italiancă

E adevărat, gusturile nu se discută, dar Alfa Romeo Brera este una dintre cele mai frumoase maşini făcute vreodată, punct. Nu înseamnă că este una dintre cele mai bune maşini făcute vreodată, chiar dimpotrivă, dar în privinţa designului exterior şi a modului în care a fost desenat interiorul, greu să găseşti o maşină contemporană care să devină atât de rapid o maşină de colecţie!

Alfa Romeo Brera (2009). Nimic mai frumos pe lume în 2009...

Brera a fost produsă între 2005-2010 şi nu a reuşit niciodată să prindă cu adevărat o parte importantă din publicul pasionat de viteză, poate tocmai pentru că prestaţiile pe şosea nu erau din cele mai bune, Brera nefiind nici suficient de rapidă (8.6 secunde pentru 0-100 la un motor de 2.2 litri JTS, sau 6.8 secunde pentru marele V6 de 3.2 litri nu erau performanţe notabile în segment), nici suficient de agilă pe viraje pentru a se ridica la înălţimea designului său.

Din orice unghi ai privi maşina, rămâi fermecat

Asta nu înseamnă că nu a rămas o maşină foarte iubită de posesorii ei, designul absolut fabulos şi sunetul V6-ului compensând în mare parte lipsa de performanţe pe fişa tehnică, raportat la ceilalţi concurenţi. Iată de ce, deşi maşina nu se mai produce doar de 4 ani, Brera a devenit deja o maşină de colecţie căutată.

250 km/h viteză maximă şi 0-100 km/h în 7 secunde pe versiunea 3.2 V6 FWD...

Bulgarii de la Vilner au primit o comandă specială de la un client, posesor al unui exemplar din seria limitată Brera Italia Independent Editions din 2099 (900 de bucăţi în total), care includea vopsea opacă „titanium”, jante de aliaj de 18 inci „turbine” şi capac al rezervorului din aluminiu. Vilner nu s-a preocupat, aşadar, de exterior, ci doar de interior, acolo unde a adăugat piele nappa, Alcantara şi piele de şarpe, fără a uita de inserţiile din fibră de carbon aruncate cam peste tot: scaune, panourile uşilor, bord, volan şi plafon.

Dragonul nu e chiar la locul lui, dar combinaţia roşu-negru e... whoa!

Nu ştim ce să zicem despre dragonul roşu de pe scaune, dar ştim că am vrea să avem o Brera măcar pentru un weekend, pentru a ne aduce aminte cât de rea era această maşină...

Vedeţi toate imaginile în galeria foto!