Audi R8 V10 by MTM Tuning

Autor: Adrian Mihălţianu 20 nov. 2012 Tuning auto
Audi R8 V10 by MTM Tuning

Germanii de la MTM Tuning au creat un pachet de îmbunătăţiri pentru germana Audi R8 V10, atât în variantă coupe, cât şi în variantă Spyder.

Motorul V10 de 5,2 litri are parte de un plus de putere prin intermediul unor modificări aduse unităţii electronice centrale şi a unui sistem de evacuare nou. Astfel, propulsorul ajunge să dezvolte 606 CP la 8.000 rpm şi 560 Nm la 6.500 rpm, spre deosebire de un R8 V10 standard care are 525 CP şi 530 Nm.

Plusul de putere înseamnă, bineînţeles, o maşină mai rapidă. Mai exact, R8-ul trecut prin mâinile celor de la MTM face suta în 3,5 secunde în variantă coupe şi în 3,7 secunde în variantă Spyder, în timp ce viteza maximă pentru ambele versiuni este de 322 km/h, cu 9 km/h mai mare decât la modelele standard.

Pentru a îmblânzi R8-ul, MTM a montat discuri de frână ventilate cu diametrul de 380 de milimetri şi etriere din aluminiu cu opt pistonaşe pe faţă, în timp ce roţile din spate sunt încetinite de frânele standard.

Pe lângă creşterea puterii motorului şi a puterii de frânare, R8-ul V10 a trecut printr-o dietă. Astfel, scaunele standard au fost înlocuite cu unele din fibră de carbon de la Recaro, ceea ce a însemnat o reducere a greutăţii cu 40 de kilograme.

Şi suspensia a avut parte de îmbunătăţiri. KW a creat un kit special pentru maşina modificată de MTM care poate fi ajustat oricând pentru a oferi performanţe maxime.

La exterior, supercarul german are parte de un kit aerodinamic care include o „fustă” pentru bara de protecţie din faţă, praguri laterale şi un spoiler redesenat pentru partea din spate.

Preţul pentru pachetul care îmbunătăţeşte performanţele motorului V10 costă 5.990 de euro, suspensia costă 7.700 de euro, iar frânele 2.725 de euro.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide