BMW M 235i e pregătit pentru circuit, după tratamentul Manhart

Aprecierile bune din partea jurnaliştilor auto care au testat noul BMW M 235i i-a încurajat pe tunerii de la Manhart să transforme noul coupe BMW într-o bestie care să domine circuitele.

BMW M 235i e pregătit pentru circuit, după tratamentul Manhart BMW M 235i e pregătit pentru circuit, după tratamentul Manhart

Lăudat pentru capacităţile sale sportive dar şi pentru caracteristicile de maşină de zi cu zi oferite şoferilor în traficul cotidian, noul BMW M 235i a primit o nouă întrebuinţare. Transformarea nu vine din partea BMW, ci din zona de tuning, fiind semnată Manhart.

Casa de tuning a înclinat balanţa în favoarea performanţelor dinamice iar rezultatul este un model capabil să facă faţă provocărilor ridicate de orice circuit, cel puţin în teorie. Concret, puterea coupe-ului a fost mărită la 430 CP, în timp ce cuplul maxim "sare" până la valoarea de 592 Nm.

Suspensia a fost modificată şi poate fi setată pe trei moduri adaptate rulării pe circuit, în timp ce anvelopele Michelin Pilot Super Sport asigură aderenţa optimă pe viraje iar în tandem cu sistemul de frânare cu etriere cu şase pistonaşe gestionează ţinerea în frâu a resurselor suplimentare primite de coupe.

Şi cel de la volan se va bucura din plin de tratamentul Manhart, pentru că spatele îi va fi încorsetat de un scaun sport Recaro Pole Position cu centură de siguranţă cu prindere în patru puncte, în timp ce îşi va face de cap cu pedalele, volanul şi schimbătorul de viteze sport. Ca bonus, Manhart a scos limitarea electronică a vitezei maxime, iar acum cei curajoşi pot duce M 235i-ul preparat peste pragul de 300 km/h.