BMW X6 Performance Kit pentru Geneva 2010

Autor: Dan Vache 20 feb. 2010 Tuning auto

Noi accesorii aerodinamiceTeoretic,
pachetul Performance Power oferă pentru
BMW X6
cam toate modificările pe care
le-ai aştepta de la un tuner serios
: kit exterior,
accesorii interioare, modificări ale suspensiilor şi frânelor, ba
chiar şi upgrade-uri de putere pentru motorizări. Doar preţurile
mai trebuie să le aflăm la Geneva 2010.

La exterior, se pot remarca noul spoiler frontal, pragurile
laterale sau micul difuzor din spoilerul spate, toate aceste
elemente finisate în culoarea caroseriei. Tot în spate se
fac remarcate micul spoiler de pe hayon, alături de cele două
aripioare aerodinamice
, de pe lateralele hayonului. În
faţă, X6 poate fi personalizat prin vopsirea grilei în negru,
renunţându-se la detaliile cromate, iar în spate sunt vizibile
ieşirile noii evacuări, care promit un sound şi mai sportiv.

Kit exterior decentAspectul
maşinii este completat de noile jante de 21″, cu design
special, în „Y”, finisate în două tonuri
. Aceste jante
sunt cu aproximativ 1,5 kg mai uşoare decât alte jante similare,
conferind maşinii un plus de agilitate, datorită reducerii masei
suspendate. Pneurile oferite au dimensiuni de 285/35 R 21 în faţă,
respectiv 325/30 în spate.

Aşadar, la nivel estetic, oricine îşi
poate transforma X6-le într-un frate demn al lui
X6 M. Şi la nivelul
motorizărilor este posibil un upgrade care îmbunătăţeşte sesizabil
performanţele versiunilor pe benzină, în condiţiile păstrării
garanţiei oferite de producător.

X6 xDrive 50i ajunge la 448 CPVersiunea
de top X6 xDrive50i, dotată cu un V8 bi-turbo, beneficiază
de o creştere de putere de 41 CP, ajungând la 448 CP
, dar
şi de 50 Nm suplimentari, cuplul maxim ajungând la 650 Nm (aproape
de cei 680 Nm reclamaţi de X6 M). Versiunea X6 xDrive35i ajunge la
un maxim de 326 CP (20 CP suplimentari) şi 450 Nm (50 Nm în
plus).

Astfel, demarajul 0-100 km/h este îmbunătăţit cu 0,2 secunde în
cazul ambelor versiuni, iar repriza 80-120 km/h cu 0,5 secunde.
Versiunea de top „bate” suta în 5,2 secunde, în
timp ce motorizarea mai mică se laudă cu 6,5 secunde.

În interior este vizat cockpitul şoferului, care
beneficiază de un nou volan, cu marginea inferioară aplatizată şi
îmbrăcat în Alcantara
. Nu lipsesc pedalierul din aluminiu
sau diverse tipuri de inserţii pentru bord.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide