Brabus prepară supercarul Mercedes SLS

Chiar eram curioşi cum va arăta supercarul Mercedes SLS preparat de Brabus. Iar rezultatul nu dezamăgeşte - cel puţin vizual.

Brabus prepară supercarul Mercedes SLS Brabus prepară supercarul Mercedes SLS

Nici o maşină Mercedes nu "scapă" de tunerul de casă Brabus. Cuatât mai mult maşinile sportive din naştere, cum este cazul luiMercedes SLS.

Brabus a conceput un pachet estetic decent pentru Mercedes SLS AMG

Prin urmare, avem de a face cu un SLS ceva mai agresiv,detaliile nefiind evidente decât pentru cunoscători.Brabus a pregătit un kit exterior decent, componentele fiind,bineînţeles, realizate din fibră de carbon. În funcţie depreferinţa clientului, accesoriile aerodinamice pot fi vopsite înculoarea caroseriei (adică negru) sau într-o nuanţă argintie,pentru un contrast high-tech.

Spoilerul frontal a fost redesenat, înglobând unsplitter, iar fantele de sub faruri beneficiază acum denişte prize masive din fibră de carbon, SLS arătând mai musculosdin faţă. Deja celebrele fante laterale, de pe aripi, sunt şi elemodificate prin intermediul unor elemente din fibră de carbon,eleganţa fiind înlocuită acum de agresivitate.

Brabus SLS AMG are un spoiler frontal mai agresiv, cu fante din fibra de carbon

În spate, peisajul se schimbă destul de mult datorităspoilerului diferit, care acum are şi un difuzorgeneros, în timp ce perechea de evacuări trapezoidale afost înlocuită cu două perechi de ieşiri rotunde, astfel încât nucare cumva maşina să fie confundată cu vreun ecologic SLS AMG E-Cell... În plus, capota portbagajuluieste garnisită cu un eleron decent, care nu denaturează formaelegantă a spatelui.

Pentru ca tacâmul vizual să fie complet, Brabus a optatpentru un set de jante sport, de 20 inch în faţă, respectiv 21 inchîn spate, încălţate cu pneuri de mare performanţă (275/30ZR 20 în faţă, respectiv 295/25 ZR 21 în spate).

In spate, Brabus SLS AMG are un difuzor generos si doua perechi de evacuari

Deşi e greu de observat, garda la sol a maşinii poate ficoborâtă suplimentar cu 40 mm, sistemul de suspensiiajustabile având setări diferite faţă de cele de fabrică - deexemplu, nivelul de confort este mai bun sau, dimpotrivă,rigiditatea suspensiei poate fi mult mai mare, în funcţie depreferinţele clientului.

Deocamdată, sistemul de frânare nu a suferit nici un upgrade,deoarece motorul rămâne şi el la aceleaşi cote. Totuşi, celor 563CP pe care îi dezvoltă V8-ul AMG li se adaugă încă 10 CPdatorită adoptării unei noi evacuări, din titaniu. Aceastaeste cu 12 kg mai uşoară decât cea standard, în plus fiind dotatăcu un bypass pneumatic, acesta fiind controlat de la bord pentru unsound cât mai sportiv.

Interiorul maşinii merge pe aceeaşi idee, de "all in black", dartapiţeria din piele beneficiază şi de cusături foartevizibile roşii, ceea ce oferă habitaclului nu doar uncontrast reuşit, ci şi o atmosferă mai sportivă. În oferta Brabusmai putem găsi un nou volan, pedalier din aluminiu anodizat sauplăcuţe din inox cu logo-ul Brabus iluminat.

Interiorul lui Brabus SLS AMG este imbracat cu piele neagra, avand cusatura rosie