Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5

Cei care consideră că noul BMW Seria 5 nu arată suficient de agresiv vor fi probabil foarte satisfăcuţi de creaţia ruşilor de la TopCar şi a tunerului german Lumma Design.

Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5 Lumma CLR 500 RS2 bazat pe BMW Seria 5

Încă de la finalul anului trecut, cei de la Lumma Design anunţaucă pregătesc un kit serios pentru modificarea nouluiBMW Seria 5. Însă atunci am avut parte doar denişte randări cu modificări virtualeale maşinii.

Acum, însă, kitul este gata, ba chiar a putut fivizionat în premieră la Salonul Auto Moscova 2010 -evident, din moment ce este creaţia unui parteneriat între ruşii dela TopCar şi germanii de la Lumma Desgin.

BMW Seria 5 a fost transformat in bestia Lumma CLR 500 RS2

După cum se poate observa din imagini, BMW Seria 5 areun look schimbat foarte mult, devenind o maşină mult maiagresivă. Spoilerul frontal este total modificat, având prize deaer majorate, iar în partea inferioară lumini de poziţie de tipLED. Capota este înlocuită cu una custom-made, din fibră de carbonşi care beneficiază de două prize de aerisire.

Impresia de forţă este accentuată de pasajele mai lateale roţilor, dar şi de pragurile care integrează prizepentru circularea aerului. Jantele sunt de tipul Lumma R19, fiindfinisate în negru-satin, iar pe aripi, în faţa portierelor, au fostintegrate mici fante în stilul M3.

Kitul exterior pentru Lumma CLR 500 RS2 abunda in elemente din fibra de carbon

Spatele completează un look deosebit de agresiv, nota de"bandit" fiind accentuată de stopurile fumurii. Spoilerul este, şiîn acest caz, realizat din fibră de carbon, integrând undifuzor bine evidenţiat de cele două perechi de evacuăricromate. De remarcat eleronul din fibră de carbon de pecapota portbagajului, cu un design foarte reuşit.

Detalii despre modificările tehnice nu avem, deocamdată, singurainformaţie ţinând de puterea motorului twin-turbo de 3,0litri, de pe 535i, care a crescut de la 306 CP la 380 CP,adică aproape de ceea ce oferă V8-ul de pe versiunea de top BMW550i.

Interiorul lui Lumma CLR 500 RS2 este negru. Atmosfera este de masina de banditi

Nici interiorul nu a scăpat neatins, fiind garnisit, deasemenea, cu inserţii din fibră de carbon, în timp cetapiţeria neagră este "asezonată" cu o cusătură galbenă,contrastul fiind de natură să-i confere habitaclului o ambianţăfoarte rece.

Primul exemplar Lumma CLR 500 RS2 are un preţ pe măsură:peste 130.000 euro. Pentru fanaticii lui Seria 5, probabilmerită să dai aproape dublu faţă de un BMW M3...

Pretul pentru un BMW 535i modificat in Lumma CLR 500 RS2 este de peste 130.000 euro