Mansory Cormeum pe baza lui Mercedes SLS

Tunerul Mansory a devenit foarte cunoscut printre cei cu foarte mulţi bani, având creaţii foarte pretenţioase. Este şi cazul lui Mansory Cormeum, un SLS foarte ciudat. Sau foarte discutabil?

Mansory Cormeum pe baza lui Mercedes SLS Mansory Cormeum pe baza lui Mercedes SLS

Nu degeaba am folosit intensiv termenul "foarte" mai devreme:tunerul Mansory este cunoscut pentru creaţiile sale extravagante pebaza unor modele exclusiviste şi, bineînţeles, foarte scumpe.Noua divă se bazează pe cunoscutul Mercedes SLS AMG şi primeşte odenumire ciudată: Mansory Cormeum.

Mansory Cormeum este bazat pe Mercedes SLS si are panourile caroseriei din fibra de carbon

Faptul că vorbim de un SLS este evident doar dacă ne uităm laportierele "gullwig" şi la stopuri. În rest, însă, Mansorya lucrat intensiv pentru a modifica exteriorul maşinii, reuşindchiar să schimbe total aspectul frontal. "Nasul"proeminent şi ascuţit al lui Mansory Cormeum pare să fie un tributadus defunctului SLR McLaren, însă farurile ne duc cu gândul (prea mult) laFerrari 599 GTB, iar imensul eleron din spate pare preluatdirect de pe o maşină din cursele GT3.

Lucrurile nu se opresc aici, deoarece specialiştii Mansory au"dezbrăcat" SLS-ul de panourile metalice ale caroseriei,înlocuindu-le cu unele din fibră de carbon. Nu vorbim decopii fidele, ci de unele upgradate, concepute pentru a-i conferimaşinii o aerodinamică mult îmbunătăţită, dar şi un look high-techinedit. Una dintre urmări a fost scăderea masei totale cu circa 90kg.

Mansory Cormeum a primit un compresor mecanic, iar motorul V8 dezvoltă 660 CP

Mansory Cormeum arată bine şi datorită noilorroţi, cu jante de 20 inch pe faţă şi pneuri Michelin de265/30 ZR 20, respectiv jante de 21 inch pe spate, cu pneuri de295/25 ZR 21, tot de origine Michelin. Garda la sol este redusă cu20 mm prin adoptarea unui nou set de arcuri şi amortizoare, iarcomponentele sistemului de frânare au fost împrumutate din domeniulracing.

Sub capotă, motorul V8 AMG primeşte un compresormecanic, unitatea de control este resoftată, iar evacuarea esteînlocuită cu una din inox. Rezultatul? O putere maximă de660 CP, cu aproape 100 CP mai mult decât cei 571 CP oferiţi de unSLS AMG de serie. Însă Mansory pregăteşte şi o versiune de 800 CPpentru cei care vor să exagereze.