Met-R tunează Porsche Cayenne: Radical Star

A doua generaţie Porsche Cayenne a primit acuzaţii că ar avea un stil cam efeminat. Tunerul Met-R rezolvă cu brio această problemă prin Porsche Cayenne Radical Star.

Met-R tunează Porsche Cayenne: Radical Star Met-R tunează Porsche Cayenne: Radical Star

Cei care conseră că noul Porsche Cayenne arată mai mult a maşinăpentru domnişoare decât a SUV sportiv pot apela la tunerulrus Met-R. Care a pregătit un kit deosebit de agresiv pentruCayenne Turbo.

Porsche Cayenne Radical Star - propunerea tunerului Met-R

Modelul din imagini se numeşte Porsche Cayenne RadicalStar, iar termenul "radical" are acoperire deplină, celpuţin din punct de vedere vizual. Şi asta deoarece Met-R s-aconcentrat foarte mult pe aspectul cât mai agresiv al SUV-uluigerman.

Încă de la prima privire asupra botului maşinii, amatorii demaşini sportive vor fi atraşi ca de un magnet de spoilerulredesenat într-un stil mult mai agresiv decât cel al unui CayenneTurbo de serie. În laterale au apărut acum nişte "branhii"verticale generoase, iar în partea inferioară avem parte de unsplitter din carbon, profilat aerodinamic.

Porsche Cayenne Radical Star beneficiaza de un kit exterior foarte agresiv

Spoilerul frontal continuă, de fapt, nişte bosaje mult mai lateale roţilor, care fac lăţimea maşinii să fie cu 100 mm maimare decât la modelul de serie. Bineînţeles că acestebosaje sunt completate armonios de praguri mai late, dar,interesant, destul de simpliste, care lasă evidenţiate jantelemari, cu 5 spiţe, de cel puţin 20".

În spate, caracterul sportiv al lui Cayenne Radical Star esteasigurat de un mare şi negru difuzor, realizat din fibră decarbon şi care scoate în evidenţă cele 4 evacuărigeneroase, din inox, îndreptate în sus (un lucru destul de rarîntâlnit).

Porsche Cayenne Radical Start: elemente din fibra de carbon, garda coborata, aspect sportiv

Pe hayon a fost adoptat un eleron ceva maimare, realizat tot din fibră de carbon, în timp cebosajele roţilor din spate găzduiesc fante pentru evacuareacăldurii de la sistemul de frânare.

Motorul turbo V8 nu a rămas nici el neatins, dar, în acest caz,nu vorbim de un upgrade exagerat al puterii, care creşte cunumai 64 CP, puterea maximă ajungând la 564 CP, graţieresoftării unităţii electronice. Punând la socoteală şi garda lasol coborâtă foarte mult, e clar că acest SUV rămâne să-şi aratemuşchii doar pe şosea, nu şi în afara acesteia.

Motorul lui Porsche Cayenne Radical Star a fost upgradat cu 64 CP. Acum are 564 CP

Preţul pentru un astfel de kit de modificare PorscheCaynee Radical Star se cifrează la aproape 20.000 euro.Deci în jur de 15% din preţul de bază al unui Cayenne Turbo.Merită? Noi am spune că da, iar propunerea celor de la Met-R estede natură să trezească tot interesul pasionaţilor.

Pretul pentru modificarea in Porsche Cayenne Radical Star este de circa 20.000 euro