Oameni şi maşini: Amir şi jucăria lui din Laguna Seca - BMW E46 M3

Fiecare pasionat auto are felul propriu prin care îşi exprimă personalitatea iar pentru cei pasionaţi de tuning acest lucru devine o obsesie. Amir Allahyar este unul dintre ei şi un fericit posesor al unui BMW M3 model 2001.

Oameni şi maşini: Amir şi jucăria lui din Laguna Seca - BMW E46 M3 Oameni şi maşini: Amir şi jucăria lui din Laguna Seca - BMW E46 M3

Să munceşti patru ani doar ca să-i imprimi unei maşini stilul şi personalitatea ta reprezintă o sarcină la care puţini se înhamă şi pe care şi mai puţini o duc la bun sfârşit. Amir este unul aceştia, iar cei de la Stance Nation au avut ocazia să-i asculte povestea.

Mai întâi să vorbim puţin despre BMW M3 E46. Modelul vine direct din ograda diviziei M şi a văzut negrul asfaltului pentru prima dată în octombrie 2000. La vremea aceea, maşina beneficia de cel mai puternic motor aspirat produs vreodată de BMW (cu excepţia celui de pe McLaren F1): 3.2 L S54, modificat de M. Vorbim despre o putere de 343 CP şi un cuplu maxim de 365 Nm.

Amir a respectat mereu tradiţia BMW şi de aceea şi-a dedicat patru ani din viaţă modificării maşinii după gusturile proprii, fără a altera prea mult aspectul exterior. Cu intenţia de a poziţiona M3-ul cât mai aproape de asflat cu putinţă, Amir a apelat la un sistem de suspensie pneumatică AirRex.

Şi asta nu e tot. Când nu reprezintă un punct de sprijin pentru aripile laterale, atunci când maşina se odihneşte cuminte, jantele Varrstoens de 19 inci cu şase spiţe fac echipă cu un set de anvelope Toyo Proxes şi permit modelului să ruleze lin prin însorita Californie.

Ce notă îi acordaţi lui Amir pentru creaţie, după ce vizionaţi şi materialul VIDEO de mai jos?