Panzani Design creează Jaguar S-Type Vintage GT

Jaguar S-Type a fost înlocuit cu mult mai modernul XF. Însă unii tuneri consideră modelul mai vechi o bază foarte bună pentru a realiza un bolid cu aer sportiv retro. Este şi cazul lui Vintage GT.

Panzani Design creează Jaguar S-Type Vintage GT Panzani Design creează Jaguar S-Type Vintage GT

Din faţă arată ca un Jaguar S-Type puţin modificat, în lateralete uimesc aripile în stilul maşinilor sport din anii '60, iarspatele nu are nici o legătură cu sedanul S-Type, precursorul sobrual lui Jaguar XF. Este un pachet interesant, botezat VintageGT şi realizat de un tuner italian, Panzani Design.

Jaguar S-Type R transformat de Panzani Design in Vintage GT

La baza acestui tuning regăsim vârful de gamă S-Type R,care beneficiază de un motor V8 cu compresor mecanic, având 400CP. La vremea lui, a fost un competitor interesant pentruBMW M5 şi Audi RS6, dar look-ul decent şi sobru nu era o carte devizită care să atragă atenţia.

Acum, însă, Vintage GT remediază situaţia, pachetulestetic fiind dedicat celor care pun preţ pe individualism şiatragerea atenţiei. În partea frontală, a fost păstratlook-ul cu grila ovoidală îngustă şi cele două perechi de farurirotunde, dar spoilerul este complet redesenat, pe capotă avem douăfante de aerisire, iar în lateralele spoilerului au fost plasatedouă baghete de tip LED.

Spatele este piesa de rezistenta a lui Vintage GT, avand multe modificari fata de S-Type

Lateralul maşinii a fost "împodobit" cu bosajeproeminente pentru pasajele roţilor, care sunt "umplute" cu jantede 20", încălţate cu pneuri 255/35 ZR 20 pe faţă,respectiv 305/30 ZR 20 pe spate. Etrierele roşii de frână seobservă foarte bine printre spiţele subţiri, iar fantele de pearipile laterale sunt din fibră de carbon, material regăsit şi pepraguri. Un detaliu savuros: clanţele uşilor spate au dispărut.

Spatele este locul unde s-a lucrat cel mai mult. Parteainferioară este dominată de un imens difuzor, integrat în modreuşit, având aripioare din fibră de carbon, în timp ce perechea deevacuări rotunde este plasată central. De mare efect esteschimbarea stopurilor de serie cu unele rotunde, careamintesc de Alfa Romeo 8C, de exemplu. Împreună cu eleronul proeminent depe capota portbagajului, stopurile şi difuzorul transformă VintageGT într-o adevărată maşină de curse de altă dată.

Interiorul lui Vintage GT are un volan nou si o tapiterie din piele intr-un puternic stil retro

Interiorul nu are cum să te lase indiferent, având acum un volanracing cu trei spiţe. Inserţiile din lemn de pe bord sunt înlocuitecu fibră de carbon, iar tapiţeria din piele, cu o cusăturăcaroiată, aminteşte, din nou, de maşinile exclusiviste de acumcâteva zeci de ani.

Tunerul italian nu anunţă preţul pentru aceste modificăriestetice, nici dacă tuningul înseamnă şi intervenţii la parteamecanică. Suntem curioşi dacă maşina va rămâne doar unexerciţiu destinat expoziţiilor sau se vor găsi amatorisă-şi transforme S-Type-ul într-un bolid cu aere de lordsupersportiv.

Panzani Design nu a comunicat un pret pentru Vintage GT