Barfe - modele noi Triumph

După trei ani de de succese comerciale, compania britanică Triumph pregăteşte o serie de modele noi menite să lărgească publicul ţintă. Actualmente gama Triunph a fost revizuită în totalitate, cele mai vechi modele fiind cele ale seriei "Modern Classics".

Barfe - modele noi Triumph Barfe - modele noi Triumph
Trei noi modele ar putea vedea lumina reflectoarelor în următorul an: un mega-touring pe platforma actualului Rocket III, care ar putea detrona Honda GoldWing, o sportivă de cilindree mare derivată din Speed Triple 1050 şi un naked de categorie medie (un Daytona 675 nezbrăcat).

Dintre aceste modele sigur este doar ultimul. Surprins în timpul testelor pe un circuit spaniol, Street Speed 675 este mai mult decât un Daytona 675 dezbrăcat. Se zvoneşte că preţul său ar putea fi undeva sub 8.000 de Euro însă pentru a coborî sub acest prag Triumph va trebui să renunţe la reglajele furcii şi la frânele cu etriere radiale. În schimb cumpărătorul unui astfel de model va primi puterea unui Z750 (110 CP) şi manevrabilitatea unui naked de 600 cmc.

În numărul 4 din 2007 al revistei italiene Motociclismo apare un studiu grafic al lui Street Speed. Motociclismo anticipează că acesta va prelua multiple elmente de design de la sora mai mare Speed Triple 1050 precum cele două faruri sau tobele amplasate pe lângă şaua pasagerului.

Nu la fel de sigură este apariţia lui Daytona 1050. Asta doar din cauză că nici un fotograf-spion nu a reuşit să surprindă un înlocuitor al lui 955. Daytona 955, ultimul superbike al englezilos nu a reuşit să se impună pe piaţă şi oricum nu mai era un model de actualitate. Ca urmare în 2006 a fost scos de pe listele de preţuri ale dealerilor. Triumph, care se laudă cu tradiţia sportivă, rămâne astfel fără un reprezentant în clasa regină deci apriţia unei sportive de 1000 cmc (sau pe aproape) nu este chiar exclusă.

Nici mega-touringul dezvoltat pe platforma lui Rocket III nu este chiar o certitudine. Zvonul a plecat de la nişte exerciţii de design ale unui designer independent şi nu au fost confirmate, dar nici infirmate, de către reperzentanţii producătorului britanic. În cazul apariţiei acestui model, Triumph va avea în ofertă, pe lângă cel mai puternic cruiser de serie şi cel mai mare touring.

Alte zvonuri cu privire la modele viitoare ale producătorului britanic vorbesc despre un cruiser bicilindric asemănător cu Rocket III şi despre un Tiger de 675 cmc, dar acestea nu au nici un fundament real.