Kymco se adaptează la Euro 3

Forţat de normele antipoluare, Kymco se aliniază standardelor producătorilor europeni de scutere, modelele coreene devenind acum mai ecologice şi mai puternice.

Kymco se adaptează la Euro 3 Kymco se adaptează la Euro 3
Xciting 500 a apărut în urmă cu doi ani şi se luptă cu un succes remarcabil pe piaţa europeană de maxiscutere. Ca alternativă şi mai economică, a fost lansată o versiune de 250 cmc cu alimentare prin carburator.

Pentru că, de la începutul anului, în "ţările civilizate" s-a trecut la normele de poluare Euro3, coreenii s-au văzut nevoiţi să înlocuiască vechiul carburator cu un sistem de injecţie, denumit AFI (Auto Fuel Injection). Acesta contribuie atât la reducerea noxelor, cât şi la creştrea puterii maxime până la 22 CP (versiunea alimentată prin carburator furniza doar 20 CP). Coreenii egalează astfel performanţele oferite de propulsoarele similare ale producătrilor europeni sau niponi: 21,2 CP pentru Aprilia Atlantic 250, 22 CP pentru Piaggio X8 250 şi 21,2 pentru Yamaha X-city.

Totodată, sistem de injecţie au primit şi alte modele ale gamei coreene, precum People S 200i/250i, New Dink 200i sau Venox 250i, model care însă nu se regăseşte în oferta importatorului român.