galerie

BMW F 650 GS - test în RO


  • Cadrul perfect pentru a evada din cotidian cu BMW F 650 GS!
  • Suplu şi manevrabil în oraş, oricât de mare ar fi aglomeraţia sau oricât de proaste străduţele...
  • Valenţe de touring mai bune decât te-ai aştepta, 140 km/h fiind o viteză de croazieră foarte bună. Poţi face Autostrada Soarelui chiar şi fără oprire.
  • Fun, distracţie, relaxare, fără griji... toate sunt atribute ale lui BMW F 650 GS.
  • Arată clar diferit de alte concurente din domeniul enduro-touring. Farurile sunt foarte puternice şi eficiente pe timp de noapte.
  • Stilul de expunere a cadrului şi motorului amintesc de Mad Max. Totuşi, de ce lipseşte scutul motorului din dotarea de serie?
  • Goodbye sunet tărăgănat de Rotax cu un singur cilindru - evacuarea noului F 650 GS este mai mult decât civilizată.
  • Lanţul e o soluţie sigură, dar, mai ales după trasee prin noroaie sau nisip, e nevoie de ungerea lui, pentru a evita probleme ulterioare.
  • Indicatoarele de bord sunt ceva mai mult decât simpliste, fiind aceleaşi regăsite chiar şi pe bestialul K 1200 R.
  • Din nou, aşezare nu prea ergonomică a butonului de semnalizare, cam jos
  • De acum nici o grijă în ce priveşte frânarea, "borcănelul" cu lichid de frână fiind foarte vizibil.
  • Chiar dacă vizibilitatea în spate este mai mult decât acceptabilă, nu ar fi stricat dacă oglinzile retrovizoare ar fi fost mai mari - dar ce frumos se văd norii!
  • Un semnalment clar că e F 650 GS şi nu F 800 GS: roata nu are spiţe clasice, ci o jantă cam modernă pentru unele gusturi. De asemenea, există doar un singur disc de frână.
  • Sistemul de frânare poartă semnătura Brembo, însă nu vorbim de caracteristici racing, siguranţa fiind în limite normale - modelul de test era dotat şi cu ABS (opţiune care costă 597 euro).
  • Şaua, chiar dacă nu pare, se dovedeşte confortabilă primele sute de kilometri.
  • Stopuri şi semnalizări cu LED-uri - a treia generaţie a lui BMW F 650 GS pare o jucărie fancy astfel, deşi ascunde caracteristici reale de enduro rasat.
  • Ghidonul nu este foarte lat şi permite o manevrare foarte bună în oraş, în timp ce, la drum lung, motocicleta se dovedeşte foarte stabilă.
  • Rezervorul este de acum sub şa. Nu doar teoretic, ci şi practic, un plin este suficient pentru a ajunge la mare din capitală.
  • Nu sunt drumuri? Nu contează, BMW F 650 GS şi le face singur.
  • ... nu e chiar genul care merge la agăţat fetele de pe plaja din Vamă...
  • BMW F 650 GS - test în RO
1/1
BMW F 650 GS - test în RO