BMW F 800 S - test în RO

BMW F 800 S este cea mai ieftină propunere sportivă bavareză pe două roţi, fiind foarte potrivită pentru cei mai puţin experimentaţi, dar care visează la un bolid din seria K, cu patru cilindri. Până acolo, doar doi cilindri şi un armăsar ciudat.

Sportiv cu look interesantCând spui “BMW pe două roţi” este normal să te gândeşti la sportivele cu patru cilindri ale casei bavareze sau la boxerele de cilindree mare. Singura problemă este că aceia dintre noi cu un instinct de conservare destul de dezvoltat realizăm că, pentru o bombă din seria K sau R, ar fi nevoie de mai multă experienţă.

Aşa încât F 800 S devine o propunere suficient de tentantă: pentru 8.000 euro îţi oferă un look aparte de naked sportiv, 82 CP şi o tehnică modernă.

Ok, în privinţa lookului de naked sportiv părerile sunt împărţite. Carenele şi farul amintesc de bavarezele sportive pe două roţi din anii ’80-’90, însă tehnica expusă fără menajamente te duce parcă în secolul 22.

Este ok pentru incepatoriNu cred că F 800 S ar concura cu success la vreun concurs de frumuseţe – rezervorul mă face să mă gândesc la cocoşatul de la Notre Damme! Pardon, falsul rezervor, cel adevărat se află sub şa. Modul în care propulsorul este expus privirii, total diferenţiat de carenele superioare, este aproape indecent… la fel ca şi plasarea laterală a evacuării, în totală contradicţie cu noul curent din domeniu, prin care aceasta este ascunsă sub şa sau disimulată.

Până la urmă, F800 S este naked, sport sau altceva? Ei bine, deşi are câte puţin din fiecare, este altceva faţă de ce există la momentul actual pe piaţă. Adică un rebel pe care nu îl poţi încadra într-o categorie clară, dar care poate fi strunit de cei la început de drum într-ale motociclismului.

Citeşte mai departe în pagina următoare »