Honda CB 600F Hornet - test în RO

Pe final de sezon, am descoperit o motocicletă interesantă, la un preţ interesant. Numele ei este unul foarte cunoscut în lumea pe două roţi: Honda Hornet. O legendă vie, care mi-a rezervat multe surprize. Unele foarte mari.

Honda CB 600F Hornet - test în RO Honda CB 600F Hornet - test în RO

Noul Honda HornetSunt foarte mulţi cei care, la fel ca mine, au un respect deosebit pentru regele neîncoronat al naked-urilor medii, Honda Hornet. O legendă care s-a impus pe piaţă acum 10 ani, japonezii creând o motocicletă care te subjugă din prima - bineînţeles, asta dacă eşti genul care vrea un naked, nu o vitezană de 300 la oră sau un enduro extrem.

Îmi amintesc de perioada când browsam frenetic site-urile cu motociclete de vânzare şi cum efectiv vânam şi cântăream cu atenţie orice ofertă de Honda Hornet. Eram pur şi simplu hipnotizat de marele far rotund al motocicletei, de coada prelungă şi evacuarea groasă sau, mai ales, de modul în care o făceau să arate propolsorul dezgolit şi rezervorul pe care trona logo-ul Hornet. Ce mai, visul oricărui începător, dar nu numai. Hornet era "THE NAKED", pur şi simplu.

Dar asta până în 2007, cand, după o carieră de 9 ani, vechiul Hornet i-a lăsat locul noului Hornet. Ole, am spus, înseamnă că vechiul Hornet se va găsi acum la un preţ foarte bun. Eroare, însă, deoarece fenomenul Hornet printre motociclişti este exact ca fenomenul Golf printre automobilişti. Adică îşi păstrează foarte bine valoarea în timp. Bine, vorbind subiectiv, la acest lucru mai contribuie ceva - chiar reputaţia pe care şi-a făcut-o, de etalon printre naked-uri.

Şi daţi-mi voie să fac o comparaţie succintă între cele două generaţii.

Citeşte mai departe în pagina următoare »